Huawei przekonuje, że dzięki smartfonom jesteśmy bliżej ukochanych. Kampania „Addicted to You”
  • 1
  • 1
2.02.2018

Huawei przekonuje, że dzięki smartfonom jesteśmy bliżej ukochanych. Kampania „Addicted to You”

Huawei rozpoczął walentynkową kampanię. W jej ramach konsumenci będą mogli złożyć ukochanym osobom życzenia, które zostaną wyświetlone na ekranie w centrum Warszawy.

Jak przekonuje marka, kampania „Addicted to You” ma pokazać ważną i pozytywną rolę, jaką pełnią smartfony w naszym codziennym życiu. Pozwalają wyrażać emocje, być w stałym kontakcie z bliskimi i pogłębiać relacje.

W przygotowanym filmie reklamowym główne role zagrali młody aktor Krzysztof Bagiński oraz modelka Cleo Ćwiek. Wideo pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. Przywiązanie do telefonu, postrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom.

Spot będzie promowany w serwisach społecznościowych. W działania zaangażowani są też influencerzy z #TeamHuawei, m.in. modelka Karolina Pisarek.

Jednocześnie Huawei zachęca do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów, nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Na zlecenie marki Ipsos zrealizował badanie na temat tego, jak Polacy na co dzień korzystają ze smartfonów. Wyniki zostaną opublikowane krótko przed walentynkami.

Z okazji tego święta Huawei zaprasza konsumentów do wybranych miejsc w Warszawie. W sklepach Saturn Złote Tarasy, Saturn Blue City i punkcie serwisowym Huawei przy ul. Andersa 33 do 11 lutego można nagrać życzenia w specjalnie przygotowanej aplikacji. Zostaną one wyświetlone w walentynki na ekranie przy Centrum Handlowym Złote Tarasy, u zbiegu ulic Emilii Plater i Alei Jerozolimskich w Warszawie.

Klienci, którzy odwiedzą jeden z szesnastu punktów serwisowych Huawei w całej Polsce, również będą mogli zostawić życzenia dla ukochanej osoby. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone smartfonem Mate 10 Lite. Życzenia będzie można także przesłać za pomocą aplikacji na Facebooku – te miłosne wyznania będą prezentowane na fan page’u.

 

  • 1

2 lutego 2018

Czytaj także
Reklama

1 lutego 2018

Reklama