Automatyzacja – także w reklamie – idzie do przodu w zdumiewającym tempie. Zjawisko to nie oznacza jednak samych korzyści. Z jednej strony otrzymujemy kampanie doskonale dopasowane do zainteresowań konsumentów. Z drugiej okazuje się, że prawdziwych osób odbierających te majstersztyki targetowania jest coraz mniej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeszcze na początku 2016 roku przewidywano, że przekręty na reklamach będą kosztować branżę 7,2 mld dolarów.
Rok 2015 wydawał się przy tym wyjątkowo skromny – straty opiewały na 6,3 mld dolarów. Przynajmniej według raportu opracowanego przez Narodowy Związek Reklamodawców (Association of National Advertisers). Inne źródła mówiły nawet o 18 mld dolarów (raport Distil Networks).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.