0 1 0 0 0 12.05.2008Druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji PulsW najbliższy weekend rusza druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji Puls.
0 1 0 0 0 12.05.2008PND Futura realizuje kampanię Jupik AquaWystartowała kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Jupik Aqua. Została ona przygotowana przez agencję PND Futura i będzie obecna w TV, prasie oraz internecie.
0 1 0 0 0 12.05.2008Polonia Indoor Advertising dla Fabryki Komunikacji SpołecznejPolonia Indoor Advertising realizuje kampanię dla Fabryki Komunikacji Społecznej, uświadamiającą kierowców o konsekwencjach prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu.
0 1 0 0 0 12.05.2008Ekonomia społeczna w TOK.FMRadio TOK.FM podpisało umowę z wrocławskim Stowarzyszeniem „Tratwa” na emisję cyklu audycji promujących ideę ekonomii społecznej w Polsce.
0 1 0 0 0 12.05.2008Clear Channel Poland wprowadza technologię 3DFirma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadziła do swojej oferty rozwiązania wykorzystujące technologię 3D.
0 1 0 0 0 12.05.2008Studio DN odświeża wizerunek marki DobrawaStudio DN stworzyło grafikę dla opakowań wody Dobrawa. Głównym zadaniem było odświeżenie wizerunku marki oraz wzmocnienie efektu "shelf impact". Zmiany zakładały ewolucyjne podejście z naciskiem na wybicie i uspójnienie brandu na etykiecie.
0 1 0 0 0 12.05.2008I-Shark Elite na Konferencji E-Commerce ElitePodczas Konferencji E-Commerce Elite firma I-Dotcom po raz pierwszy publicznie zaprezentowała system I-Shark Elite, który umożliwia zautomatyzowane zarządzanie ofertą dla resellerów IT i elektroniki użytkowej. Premierową prezentację przedstawil Grzegorz Siwiński, Prezes Zarządu I-Dotcom sp. z o.o.
0 1 0 0 0 12.05.20084fun.tv i Twister Moves10 maja w stacji 4fun.tv ruszyła specjalna kampania firmy Hasbro, promująca grę Twister Moves.
0 1 0 0 0 12.05.2008„Zadowolony Klient” – nowa kampania marki PremioW dniu 10 marca br rozpoczęła się kampania reklamowa marki Premio należącej do Grupy Goodyear.
0 1 0 0 0 12.05.2008Braughman Media dla marki Tyskie1 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania OOH piwa Tyskie, pod hasłem "Wspieraj Naszych, Wywieś Flagę".