Parasole pomagają ominąć zakaz reklamy w centrum Krakowa
  • 0
  • 1
26.07.2012

Parasole pomagają ominąć zakaz reklamy w centrum Krakowa

W grudniu 2011 roku weszła w życie chwała Rady Miasta Krakowa, zgodnie z którą w centrum miasta (Rynek Główny i jego okolice) powstał park kulturowy. Rozwiązanie to miało m.in. pomóc w usuwaniu nielegalnych reklam. Przedsiębiorcy mieli pół roku, by dostosować się do nowego prawa. Po kontrolach, które odbyły się w czerwcu, z ulic miasta zniknęło kilkaset reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47077 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 lipca 2012

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2012

Facebookowe profile o turystyce rosną powoli

Coraz częściej szukamy informacji o podróżach w mediach społecznościowych. Wzrost zauważalności branży turystycznej na Facebooku jest jednak powolny. Według analizy catNapoleon.com, w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy największe fan pages turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla porównania: fan pages reklamujące żywność rosły w tempie 7,74 proc. miesięcznie, ale też budżety na promocję produktów żywnościowych są nieporównywalnie większe.

25 lipca 2012