Liberty Direct: nominacja do Effie 2010
  • 0
  • 1
23.09.2010

Liberty Direct: nominacja do Effie 2010

Kampania „Amerykańskie symbole”, której głównym przekazem był komunikat o szybkiej – do 7 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC została wyróżniona w kategorii Long Term Marketing Excellence. Kreacja kampanii, wykorzystująca symbol marki – Statuę Wolności – została przygotowana przy współpracy z agencjami Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2010

Marina, Marcin Prokop i Need for Speed Hot Pursuit

22 września o godz. 11:30 na Palcu Teatralnym w Warszawie odbył się happening zapowiadający premierę gry Need for Speed Hot Pursuit. Znany prezenter telewizyjny Marcin Prokop oraz wschodząca gwiazda muzyki GlamPop – Marina zostali ambasadorami najnowszego tytułu z portfolio Electronic Arts, gry wyścigowej Need for Speed Hot Pursuit. Z okazji ogłoszenia premiery gry na Placu Teatralnym w Warszawie został zorganizowany policyjny pościg.