Martini wyróżnione tytułem Superbrand Polska
  • 0
  • 1
23.09.2010

Martini wyróżnione tytułem Superbrand Polska

Międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd. po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Głosami niezależnej Rady Marek marka Martini po raz drugi została wyróżniona tytułem Superbrand Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2010

Która potencjalna stolica kultury najlepiej wypada w mediach?

Spośród kandydatów do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 największą uwagę mediów skupia Toruń – zbadał Press-Service Monitoring Mediów. Również ta kandydatura budzi najwięcej emocji – aż 10% publikacji miało wydźwięk negatywny, a 19% pozytywny. Druga w klasyfikacji ilościowej uplasowała się ze znaczącą stratą Łódź, a trzecie Katowice. Zupełnie inaczej wygląda zestawienie liczby publikacji w prasie ogólnopolskiej. Prowadzi Łódź, a za nią Warszawa oraz Gdańsk.

22 września 2010