0 1 0 0 0 29.09.2010Tailor&Baker – nowa agencja komunikacji marketingowejNa rynek wkracza nowa agencja komunikacji marketingowej Tailor&Baker. Zakres oferowanych przez agencję usług będzie indywidualnie dopasowywany do potrzeb każdego klienta.
0 1 0 0 0 29.09.2010Augmented reality po raz pierwszy w Polsce wspiera promocję sztukęAgencje K2 Internet oraz Leo Burnett na zlecenie Grupy PZU, mecenasa Muzeum Narodowego w Krakowie i sponsora projektu Nowe Sukiennice, na potrzeby promocji zmodernizowanej Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku przygotowały projekt multimedialny, którego ważną częścią jest aplikacja mobilna „Nowy wymiar Sukiennic”.
0 1 0 0 0 29.09.2010LTM Communications z BarkąAgencja LTM rozpoczęła współpracę z Fundacją Pomocy Wzajemnej Barka, organizacją obywatelską, której celem jest społeczno-zawodowy rozwój osób wykluczonych.
0 1 0 0 0 29.09.2010On Board PR Ecco Network dla UPC PolskaOn Board PR Ecco Network został doradcą spółki UPC Polska w zakresie komunikacji korporacyjnej. Konsultanci z On Board PR są odpowiedzialni za opracowanie strategii komunikacji spółki oraz działania z zakresu media relations i public affairs.
0 1 0 0 0 29.09.2010Schulz ponownie Dba o ZdrowieGrupa Aptek Dbam o Zdrowie ponownie wybrała agencję Schulz Brand Friendly do stworzenia jesiennej kampanii ATL.
0 1 0 0 0 29.09.2010IKEA Katowice z Prime PRAgencja Prime PR rozpoczęła współpracę z IKEA Katowice. Agencja będzie prowadziła działania z obszaru doradztwa public relations, działań w serwisach społecznościowych oraz współpracy z dziennikarzami. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.
1 1 0 0 0 29.09.2010Scholz & Friends Warszawa dla Mr. Snaki (wideo)Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię promocyjną dla Mr. Snaki i Maczugi. Komunikacja ruszyła w połowie września, a 24 września na stronie internetowej wystartował konkurs związany z kampanią. Celem akcji jest zwiększenie rotacji małych i średnich paczek Mr. Snaki i Maczugi oraz wzmocnienie wizerunku marki oferującej „cool” chrupki dla chłopców w wieku szkolnym.
0 1 0 0 0 29.09.2010Henri Lloyd: kampania na urodzinyMarka odzieży żeglarskiej i casualowej Henri Lloyd rozpoczyna kampanię marketingową z okazji 85. urodzin założyciela firmy Henryka Strzeleckiego, który świętuje w tym roku 85 lat. Polski oddział firmy postanowił uczcić jubileusz udzielając klientom zniżki na wszystkie kolekcje sprzedawane w sklepach firmowych. Akcja przeprowadzona będzie 3 października pod hasłem „Na 85 urodziny zdmuchujemy 15%”.
0 1 0 0 0 28.09.2010Wizerunek Nowej Huty na spotkaniu Kraków PRW najbliższy czwartek (30 września) o 18:30 w krakowskim Hotelu Kossak odbędzie się pierwsze po wakacyjnej przerwie otwarte spotkanie Kraków PR. Tym razem tematem dyskusji będzie wizerunek Nowej Huty zarówno z perspektywy mieszkańców dzielnicy, jak turystów i artystów, którzy coraz chętniej eksplorują jej historię i doceniają wyjątkowy klimat tego miejsca.
0 1 0 0 0 28.09.2010Każdy ma coś z IKEAOd 28 września do 14 października trwać będzie konkurs „Każdy ma coś z IKEA”, ogłoszony przez sklep IKEA Kraków. Tegoroczna, druga już edycja, prowadzona będzie na Facebooku.