0 1 0 0 0 5.06.2006S4 i Lek Polska przynoszą ulgęRusza ogólnopolska kampania reklamowa leku Venitan, jednej z marek firmy Lek Polska. Twarzą akcji jest ikona polskiego sportu i aktywnego trybu życia – Irena Szewińska. Kampanię, która potrwa do połowy sierpnia, przygotowała fullserwisowa Agencja Reklamowa S4.
0 1 0 0 0 5.06.20061 milion flag już rozdanychDziś Tyskie rozdało milion flag dla kibiców w całej Polsce.
0 1 0 0 0 5.06.2006Rozpoczyna się prasowa kampania Creative Labs5 czerwca b.r. rozpocznie się w Polsce kampania firmy Creative, światowego lidera w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki w komputerach osobistych i Internecie. Kampania reklamowa pod hasłem „ Usłyszeć to uwierzyć” ma na celu promocję wielokanałowych zestawów głośnikowych: Creative Inspire T6060 i GigaWorks Pro-Gamer G500. Kampania potrwa do końca lipca b.r. i będzie obecna w prasie kolorowej.
0 1 0 0 0 5.06.2006On Board PR pracuje dla Mobile Academy 2006Firma On Board Public Relations podjęła współpracę z organizatorami Mobile Academy 2006. Konsultanci On Board PR będą odpowiedzialni za obsługę medialną polskiej edycji projektu objętego patronatem prof. dr hab. Marii Janion. Działania firmy On Board PR będą realizowane pro publico bono.
0 1 0 0 1 5.06.2006Nowa Fanta TropicNa półkach sklepowych pojawia się nowa propozycja marki Fanta – wariant o smaku owoców egzotycznych. Nowy napój o nazwie Fanta Tropic zawiera sok pomarańczowy oraz aromaty owoców passiflory i brzoskwini. Napój charakteryzuje się intensywnym czerwono-różowym kolorem. Podobnie jak obecne od lat na polskim rynku Fanta pomarańczowa i Fanta lemonic, Fanta Tropic występuje w opakowaniach o pojemności: 0,5l, 1L i 2L PET. Nowy smak napoju Fanta będzie dostępny w ramach limitowanej serii dystrybuowanej w okresie letnim.
0 1 0 0 0 5.06.2006Tonic Kinley odmładza swój wizerunekTonic Kinley zmienił swoją etykietę. Teraz komunikuje ona nie tylko orzeźwiające działanie napoju i jego wysoką jakość, ale również młodsze, a przez to bliższe konsumentom, oblicze marki. Zmiana wizerunku marki jest związana z odmładzaniem się docelowej grupy konsumentów.
0 1 0 0 0 5.06.2006Mobilna Klinika Weterynaryjna już w drodzeOgólnopolski Program Edukacyjny Z PSEM ZA PAN BRAT 2006 już wystartował! Już 11 czerwca w trasę wyruszy Mobilna Klinika Weterynaryjna. Pierwszym miastem, w którym zatrzyma się ten wyjątkowy TIR, będzie Łódź. Lekarze Weterynarii, którzy będą dyżurować w Klinice, przygotowani są na przyjęcie kilkuset psich pacjentów.
0 1 0 0 0 5.06.2006Ponad 120 dostawców na platformie Gadzety.bizPo miesiącu od startu internetowej platformy gadżetów reklamowych Gadzety.biz swoje produkty za jej pomocą oferuje ponad 120 dostawców z całej Polski.
0 1 0 0 0 5.06.2006Finał Krajowy Coca-Cola Cup 2006 w Ostrowcu Świętokrzyskim rozstrzygniętySzkoła Podstawowa Nr 37 Białystok i Gimnazjum Nr 3 Lubin zwyciężyły w Finale Krajowym Coca-Cola Cup 2006 w swoich kategoriach wiekowych. Obie drużyny w nagrodę wyjadą na mecz Polska-Kostaryka na Mistrzostwach Świata w Niemczech 20 czerwca. Zwycięskie drużyny z Białegostoku i Lubina są 2 najlepszymi zespołami w Polsce spośród rekordowej liczby 4850 drużyn zgłoszonych do tegorocznej edycji Turnieju Coca-Cola Cup.
0 1 0 0 0 5.06.2006á propos pieprznego wejścia podłogówki.plPierwszego czerwca na rynku grzewczym pojawił się nowy brand podłogówka.pl. Launchowi marki towarzyszy kontrowersyjny przekaz - "Tego nie da się spieprzyć" - skierowany do instalatorów i hurtowników, którzy są główną grupą docelową pierwszego etapu działań komunikacyjnych.