Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii Volkswagena - Marketing przy Kawie
Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii Volkswagena
  • 0
  • 5
5.07.2021

Lęki kierowców jak z horrorów w kampanii Volkswagena

Australijski oddział Volkswagena wystartował z kampanią „Hello Confidence”, promującą model Tiguan. Ukazuje w niej lęki kierowców w horrorowej konwencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lipca 2021

4 lipca 2021

2 lipca 2021