0 1 0 0 0 8.10.2020Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX (6) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5).
0 1 0 0 0 8.10.2020Narzędzie łączące emisję digital audio z reklamą digital displaySieć AudioAds będąca częścią MoviAds wystartowała z kampaniami remarketingowymi łączącymi placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę digital display. Pierwsza tego typu kampania została przygotowana na zlecenie firmy Polsat Media i dotyczyła nowej oferty sieci GSM.
0 1 0 0 0 7.10.202015 października druga edycja LinkedIn Local VirtualTrwa rejestracja na drugą edycję LinkedInLocal Virtual – wydarzenia, podczas którego 17 czołowych ekspertów i ekspertek podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu.
0 1 0 0 0 7.10.2020Scott Galloway: CMO powinni stać się chief intelligence officeramiScott Galloway, profesor Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim i przedsiębiorca zachęca szefów marketingu, by przekształcali się w chief intelligence officerów. Przekonuje też do przestawienia marek na model subskrypcyjny i korzystania z „handlu algorytmicznego”, jeśli firmy chcą się rozwijać.
0 1 0 0 0 7.10.2020Wyniki badania producentów 2020 Klubu Producentów Reklamowych SARWyniki badania producentów Klubu Producentów Reklamowych SAR wskazały, że 1/3 wszystkich produkcji reklamowych przeprowadzana jest przez producentów z reżyserami w modelu wyłączności projektowej. Wśród producentów KPR to prawie połowa wszystkich realizacji. Usługi produkcji reklamowej drożeją, mimo to większe studia pracują więcej niż wcześniej. Trend rosnący zlecania produkcji z pominięciem agencji stabilizuje się: reklamodawcy i agencje zlecają proporcjonalnie tyle samo produkcji, co w poprzednim okresie.
1 1 0 0 0 7.10.2020Spot Lotosu z udziałem piłkarzy reprezentacji PolskiGrupa Lotos rozpoczęła kampanię, w której ponownie informuje o wsparciu okazanym piłkarzom jako główny sponsor reprezentacji Polski, a także kierowcom. Nowy spot gdańskiego koncernu można zobaczyć od 7 października w telewizji oraz Internecie.
2 1 0 0 0 7.10.2020„Zarządzaj zdrowiem online” – Ministerstwo Zdrowia promuje IKPRuszyła druga odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej Internetowe Konto Pacjenta i cyfrowe usługi w ochronie zdrowia. Ministerstwo Zdrowia i Centrum e-Zdrowia przekonują w niej, że warto ograniczyć wizyty osobiste w placówkach medycznych i skorzystać z rozwiązań cyfrowych.
0 3 0 0 0 7.10.2020Polak filantrop – pomaga i wymaga. Wyniki badaniaTrwający kryzys covidowy uświadomił Polakom, jak ważne jest zaangażowanie filantropijne społeczeństwa i biznesu – wynika z raportu „Filantropia w CEE 2020”. Oceniono w nim potencjał filantropijny Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W badaniu 39% rodaków potwierdziło, że pandemia zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Dziś liczba pomagających Polaków wynosi 51%. Jednocześnie zwiększyły się oczekiwania względem firm. 56% badanych chce kupować produkty marek społecznie odpowiedzialnych, a 47% wyraża gotowość zapłacenia za nie wyższej ceny.
0 1 0 0 0 7.10.2020Nagrody IAB Mixx Awards rozdanePo raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową”, przygotowany przez Gong i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski. Zdobył on nagrodę Best in Show. Przyznano także 4 złote statuetki dla kampanii: „Hulaj z głową” w kategorii Content Marketing, „Rano zebrano i wyborczy #bazarek na Twitterze” w kategorii Limited Budget, „#ZdalniDoPomocy” w kategorii Online Marketing with Influencer oraz „Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy” w kategorii Public Service, Non-profit Campaign & CSR.
0 1 0 0 0 6.10.2020Jakość to filar skutecznej reklamy internetowej – Forum IAB 2020Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej. IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z ekspertami zainaugurowało autorski program poprawy jakości Qualid. Jego premiera miała miejsce podczas czternastej edycji Forum IAB, które odbywa się 6–8 października. Hasło wydarzenia brzmi: „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”.