0 2 0 0 0 30.06.2021Deklaracja banków w sprawie standardu prostego językaZwiązek Banków Polskich oraz zrzeszone w nim instytucje chcą zmieniać język bankowy. Podpisały Deklarację banków w sprawie standardu prostego języka. W inicjatywie chodzi o to, by klienci rozumieli, co banki do nich mówią i piszą.
0 1 0 0 0 30.06.2021Wielka Brytania zakaże emisji reklam niezdrowego jedzenia przed godziną 21:00Brytyjski rząd zamierza wprowadzić w całej Wielkiej Brytanii zakaz emisji reklam telewizyjnych żywności o wysokiej zawartości cukru, soli lub tłuszczu przed godziną 21:00. Zakaz objąłby m.in. czekoladę, burgery, słodzone napoje i soki, ciastka, słodycze, lody, chipsy oraz pizzę.
0 16 0 0 0 30.06.2021Ruszyła druga edycja kampanii „Urlop w kraju”Wystartowała druga edycja kampanii „Urlop w kraju”. Jej ideą jest promocja polskiej turystyki oraz wsparcie rodzimej branży turystycznej w obliczu strat, jakie poniosła w konsekwencji wybuchu pandemii Covid-19. Pierwszy raz akcja ruszyła w czerwcu 2020 r.
1 4 0 0 0 29.06.2021Nowa globalna kampania sieci hoteli MarriottNowa kampania reklamowa Marriotta „Power of Travel” przypomina o znaczeniu podróży, które niemal zniknęły w czasie pandemii. Pokazuje je jako element duchowości i poprawy kondycji całego społeczeństwa.
0 1 0 0 0 29.06.2021SoftBank wstrzymuje produkcję humanoidalnego robota PepperaFirma SoftBank jest twórcą humanoidalnego robota Peppera, który miał być asystentem sprzedaży. Od sierpnia 2020 r. korzystała z niego m.in. marka eObuwie. Teraz jego produkcja została wstrzymana.
0 1 0 0 0 29.06.2021Generali Polska wybrało agencję employer brandingowąGenerali Polska nawiązało współpracę z Grow w zakresie realizacji działań związanych z employer brandingiem. Głównym zadaniem agencji jest promocja ubezpieczyciela wśród kandydatów do pracy.
0 3 0 0 0 29.06.2021W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ukazała się książka „Marketing Automation” Grzegorza BłażewiczaW książce „Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy. Krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
0 1 0 0 0 29.06.2021Polacy w social media 2021. Analiza SentiOneZe wszystkich serwisów społecznościowych Polacy najbardziej lubią Facebooka – wynika z analizy SentiOne. Szukają na nim wsparcia, promują zbiórki charytatywne. Drugi co do popularności jest Twitter, na którym większość dyskusji ma charakter narodowy, a słowo „polski” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na Instagramie rozmawiamy głównie o pięknie i ciałopozytywności, a LinkedIn jest zdominowany przez mężczyzn.
0 2 0 0 0 29.06.2021Koniec obostrzeń dla gastronomii. Czy Polacy chętnie wrócili do restauracji? Wyniki badaniaZ końcem kwietnia po pół roku zamknięcia rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii. Od 15 maja zaczęły działać ogródki, a 28 maja nastąpiło pełne otwarcie. Jak to przełożyło się na odwiedziny w lokalach? Placeme, firma specjalizująca się w usługach typu location intelligence przygotowała analizę ruchu w gastronomii w okresie styczeń 2020 – czerwiec 2021 r.
0 3 0 0 0 29.06.2021Szybki wzrost sektora odzieżowego dzięki popularyzacji trendu athleisure – pokazuje ranking BrandZ 2021Według rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za 2021 r. marki odzieżowe znalazły się w gronie najszybciej rosnących uczestników zestawienia. Stało się to za sprawą klientów, którzy chętnie uzupełniali szafy o ubrania w stylu athleisure, czyli ubrania sportowe do noszenia na co dzień (z ang. athletic – sportowe, leisure – czas wolny). Opublikowane wyniki wskazują, że w ciągu ostatniego roku kategoria odzieży zwiększyła wartość o 53%, wyprzedzając pierwszą dziesiątkę marek z segmentu mediów i rozrywki i plasując się na drugim miejscu, za markami technologicznymi.