Kup sobie blogera
  • 0
  • 1
5.03.2010

Kup sobie blogera

4 marca wystartowała niecodzienna aukcja charytatywna. Najpopularniejsi blogerzy piszący o mediach i reklamie – Irena Mrozek, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski oraz Natalia Hatalska wystawili pod młotek swoją wiedzę i czas. Każdy, kto weźmie udział w aukcji, będzie mógł licytować czterogodzinny warsztat poprowadzony przez blogerów i poświęcony aktualnym obecnie tematom budowania marki za pomocą nowych mediów. Pieniądze zebrane podczas aukcji zostaną przekazane w całości na konto Pauliny Pruskiej (również blogerki), walczącej z rzadką odmianą nowotworu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2010

4 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2010

Loyalty Review Poland – raport o programach lojalnościowych

Rok 2009 upłynął pod znakiem multipartnerskich programów  lojalnościowych. Firmy łączyły się we wspólnym wysiłku na rzecz jak najlepszego dopasowania ofert do oczekiwań klientów. Na styku różnych, nierzadko przeciwstawnych interesów partnerów programów powstaje nowy model biznesu. O tym, co ważne i aktualne w programach lojalnościowych, można przeczytać w raporcie przygotowanym przez „Management przy Kawie” oraz Blue Business Media.