Loyalty Review Poland – raport o programach lojalnościowych
  • 1
  • 1
4.03.2010

Loyalty Review Poland – raport o programach lojalnościowych

Rok 2009 upłynął pod znakiem multipartnerskich programów  lojalnościowych. Firmy łączyły się we wspólnym wysiłku na rzecz jak najlepszego dopasowania ofert do oczekiwań klientów. Na styku różnych, nierzadko przeciwstawnych interesów partnerów programów powstaje nowy model biznesu. O tym, co ważne i aktualne w programach lojalnościowych, można przeczytać w raporcie przygotowanym przez „Management przy Kawie” oraz Blue Business Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2010