1 1 5.03.2010Urodzinowa kampania RMF FMkampanie reklamowe Tweet5 marca RMF FM rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową związaną z 20-leciem istnienia stacji.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54856 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.03.2010Silesia City Center promuje nowe kolekcjeHasłem „Wiosenne oczarowanie” Silesia City Center promuje nadejście sezonu nowych kolekcji. Kampania rozpoczęła się na przełomie lutego i marca.
1 1 0 0 0 4.03.2010Loyalty Review Poland – raport o programach lojalnościowychRok 2009 upłynął pod znakiem multipartnerskich programów lojalnościowych. Firmy łączyły się we wspólnym wysiłku na rzecz jak najlepszego dopasowania ofert do oczekiwań klientów. Na styku różnych, nierzadko przeciwstawnych interesów partnerów programów powstaje nowy model biznesu. O tym, co ważne i aktualne w programach lojalnościowych, można przeczytać w raporcie przygotowanym przez „Management przy Kawie” oraz Blue Business Media.
0 1 0 0 0 4.03.2010Tomatoe PR dla abcslubu.plKrakowska agencja Tomatoe PR podjęła współpracę z portalem abcslubu.pl. Umowa obejmuje opracowanie strategii komunikacji i media relations.
0 1 0 0 0 4.03.2010TBWAPR partnerem merytorycznym AIESEC PolskaAgencja TBWAPR rozpoczęła współpracę non profit z AIESEC Polska, organizacją studencką działającą na rzecz zrozumienia kulturowego i współpracy międzynarodowej.