0 1 21.05.2010Kraków i Szczecin na nośnikach Cityboard Mediareklama zewnętrznaCityboard Media wygrała przetargi publiczne na obsługę kampanii reklamowych Krakowa i Szczecina.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55939 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 21.05.2010Łby polskiego Public RelationsPolskie Stowarzyszenie Public Relations ogłasza kolejną edycję nagrody polskiego public relations: Łby PR. Nagroda ma charakter honorowy, a jej celem jest wyróżnienie osoby i dzieła Laureata, którego dorobek zawodowy i publiczny stanowi znaczący wkład w rozwój branży PR w Polsce.
0 1 0 21.05.2010Zabij kleszcza 2 - nowa gra reklamowa od AdActionWystartowała nowa wersja gry reklamowej Zabij kleszcza 2. Gra stworzona przez AdAction jest podstawą działań promocyjnych realizowanych przez dom mediowy Media Contacts dla marki Frontline. Kampania jest wsparta działaniami na Facebooku, Naszej Klasie, Gazeta.pl i reklamą na serwisach tematycznych.
1 1 0 21.05.2010Zatrzymać barwy natury - nowa kampania reklamowa Śnieżki24 maja br. rusza nowa kampania reklamowa farb do wnętrz Śnieżka Barwy Natury pod hasłem "Natura koloru".
1 1 0 21.05.2010Reklama Nike „Twórz Przyszłość”Firma Nike, Inc. (NYSE:NKE) zaprezentowała dziś film reklamowy z udziałem światowej sławy piłkarzy. Trzyminutowy spot „Twórz przyszłość” pokazuje decydujące chwile meczu, gdy jedno podanie trafia na pierwsze strony gazet, a jeden strzał może uszczęśliwić cały kraj lub pogrążyć go w rozpaczy.