Espresso

27 maja 2010

26 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Symulacja Mam SM na uniwersytetach medycznych

Zakończyła się druga odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Mam SM” organizowanej przez Hill and Knowlton Poland dla Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Tym razem działania zaplanowano nietypowo – ich adresatami byli studenci medycyny. Podczas akcji edukacyjnych uświadamiających problematykę stwardnienia rozsianego, które odbyły się w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku, Krakowie i Lublinie, ponad 1 000 studentów odwiedziło stoiska komputerowe z symulacją Mam SM.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2010

Optymizm konsumentów wzrastał przed powodzią

Pierwsza połowa maja przyniosła kontynuację poprawy nastrojów konsumentów, budowaną przede wszystkim na wzrastającym zaufaniu do krajowej gospodarki. Mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 2,6 pkt. względem kwietnia i wynosi obecnie 96,7 pkt. Jest to najwyższa wartość osiągnięta od października 2008 roku. Sama wielkość wzrostu w maju nie należy do wysokich, pozwala to przypuszczać, że trend poprawy nastrojów konsumenckich stopniowo wyhamowuje.

Poprzednie Następne