0 1 0 0 0 27.05.2010Alior Bank z pożyczką gotówkową w marketingu afiliacyjnymAlior Bank rozpoczął współpracę z agencją Zieltraffic w zakresie marketingu afiliacyjnego w modelu performance. Pierwszym produktem, który zostanie dodany do puli produktów sieci afiliacyjnej Affiliando.pl, jest pożyczka gotówkowa Alior Banku. Na potrzeby kampanii przygotowany został zestaw kreacji reklamowych – zarówno w postaci animacji flash i plików graficznych, jak i linków tekstowych.
0 1 0 0 0 27.05.2010Wybierz najlepszych – casting VolkswagenaVolkswagen realizuje ogólnopolskie działania reklamowe pod hasłem „Volkswagen. Wszystko mamy lepsze***.” Celem kampanii jest budowanie w świadomości Klientów przewagi konkurencyjnej marki
0 1 0 0 0 27.05.2010Schulz wprowadza Konfitur-FixAgencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na kreację i realizację kampanii launchowej najnowszego produktu marki Diamant, należącej do spółki Pfeifer & Langen.
0 1 0 0 0 27.05.2010Szpalty Roku wręczoneWielkim wygranym tegorocznego konkursu Szpalty Roku została agencja Direct Publishing Group, która odebrała łącznie 10 nagród i wyróżnień. Znakiem czasu był natomiast debiut w konkursie wydawnictw dotychczas zajmujących się wyłącznie „tradycyjną” prasą, a mianowicie Edipresse i Valkea Media.
0 1 0 0 0 26.05.2010Ambasada Brand Communications zdobywa studencki PoznańAmbasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) wygrała wraz z konsorcjum firm Ecorys Polska i Media On przetarg na realizację kampanii Akademicki Poznań, zachęcającej do podjęcia studiów w stolicy Wielkopolski.
0 1 0 0 0 26.05.2010Euro RSCG Sensors dla Grupy ŻywiecEuro RSCG Sensors jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne trzech marek Grupy Żywiec: Warki, Desperadosa oraz Heinekena. Agencja prowadzi również działania związane z komunikacją wewnętrzną grupy.
1 1 0 0 0 26.05.2010Grey Warszawa z kampanią społeczną na rzecz akcji „Zły dotyk” Fundacji Dzieci NiczyjeGrey Warszawa jest twórcą kampanii non profit, wspierającej komunikację drugiej edycji akcji „Zły dotyk”, organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje. Celem akcji jest zwrócenie uwagi polskiego społeczeństwa na dramat dzieci wykorzystywanych seksualnie.
0 1 0 0 0 26.05.2010Symulacja Mam SM na uniwersytetach medycznychZakończyła się druga odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Mam SM” organizowanej przez Hill and Knowlton Poland dla Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o. Tym razem działania zaplanowano nietypowo – ich adresatami byli studenci medycyny. Podczas akcji edukacyjnych uświadamiających problematykę stwardnienia rozsianego, które odbyły się w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku, Krakowie i Lublinie, ponad 1 000 studentów odwiedziło stoiska komputerowe z symulacją Mam SM.
1 1 0 0 0 26.05.2010Kolejne ostrzeżenie dla kierowcówRuszył drugi etap kampanii „Prędkość zabija. Włącz myślenie”. Za przygotowanie i produkcję konceptu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Legend Group. Reklamy zostały stworzone na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
0 2 0 0 0 26.05.2010Optymizm konsumentów wzrastał przed powodziąPierwsza połowa maja przyniosła kontynuację poprawy nastrojów konsumentów, budowaną przede wszystkim na wzrastającym zaufaniu do krajowej gospodarki. Mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów wzrósł o 2,6 pkt. względem kwietnia i wynosi obecnie 96,7 pkt. Jest to najwyższa wartość osiągnięta od października 2008 roku. Sama wielkość wzrostu w maju nie należy do wysokich, pozwala to przypuszczać, że trend poprawy nastrojów konsumenckich stopniowo wyhamowuje.