Zabij kleszcza 2 - nowa gra reklamowa od AdAction
  • 0
  • 1
21.05.2010

Zabij kleszcza 2 – nowa gra reklamowa od AdAction

Wystartowała nowa wersja gry reklamowej Zabij kleszcza 2. Gra stworzona przez AdAction jest podstawą działań promocyjnych realizowanych przez dom mediowy Media Contacts dla marki Frontline. Kampania jest wsparta działaniami na Facebooku, Naszej Klasie, Gazeta.pl i reklamą na serwisach tematycznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2010

Burger King tuninguje Whoppery nowymi sosami

Burger King zaprezentował kolejną odsłonę grillowanych na ogniu Whopperów. W ramach promocji, Burger King zorganizował konkurs dla swoich klientów, szczególnie atrakcyjny dla tych, którzy fascynują się tuningiem aut. Główną nagrodą w konkursie jest 15 tysięcy złotych na tuning auta w wyspecjalizowanym warsztacie. Każdy, kto marzy o podrasowaniu swojego wozu, powinien rozwiązać quiz motoryzacyjny na stronie www.burgertuning.pl, a następnie kreatywnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe i wysłać swoje zgłoszenie. Zwycięzcą zostanie autor najbardziej oryginalnej wypowiedzi.