Zatrzymać barwy natury - nowa kampania reklamowa Śnieżki
  • 1
  • 1
21.05.2010

Zatrzymać barwy natury – nowa kampania reklamowa Śnieżki

24 maja br. rusza nowa kampania reklamowa farb do wnętrz Śnieżka Barwy Natury pod hasłem „Natura koloru”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2010

Burger King tuninguje Whoppery nowymi sosami

Burger King zaprezentował kolejną odsłonę grillowanych na ogniu Whopperów. W ramach promocji, Burger King zorganizował konkurs dla swoich klientów, szczególnie atrakcyjny dla tych, którzy fascynują się tuningiem aut. Główną nagrodą w konkursie jest 15 tysięcy złotych na tuning auta w wyspecjalizowanym warsztacie. Każdy, kto marzy o podrasowaniu swojego wozu, powinien rozwiązać quiz motoryzacyjny na stronie www.burgertuning.pl, a następnie kreatywnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe i wysłać swoje zgłoszenie. Zwycięzcą zostanie autor najbardziej oryginalnej wypowiedzi.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2010

Kampania radości z Pampers i Coccodrillo

Kampanię łączącą promocję produktów Pampers z międzynarodowym programem charytatywnym przygotowała agencja marketingu relacji Data Solutions, na zlecenie firmy Procter&Gamble. Rabat na wybraną kolekcję ubranek marki Coccodrillo, połączony z pomocą w zakupie szczepionek dla afrykańskich dzieci, to elementy rozpoczętej w maju kampanii konsumenckiej „Coccolekcja Radości”, która potrwa do 30 czerwca.  W ramach promocji, agencja Data Solutions przygotowała projekt kampanii, kreację i materiały POS.