Krajowa Izba Doradców Podatkowych rozpoczyna kampanię PR
  • 0
  • 1
12.03.2013

Krajowa Izba Doradców Podatkowych rozpoczyna kampanię PR

Agencja Konkret PR oraz firma konsultingowa Unilob rozpoczęły współpracę z Krajową Izbą Doradców Podatkowych (KIDP) na rzecz kampanii public relations w zakresie promocji zawodu oraz samej instytucji KIDP. Na potrzeby tej kampanii firmy zawiązały konsorcjum.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Audyt kampanii SEM – gdy trzeba ocenić jej potencjał

Jak sprawdzić, czy zlecana kampania SEM jest prowadzona optymalnie? Czy jej budżet wykorzystywany jest najbardziej efektywnie? Niezależnie od tego, czy sami prowadzimy naszą kampanię, czy zlecamy ją agencji – powinniśmy mieć pewność, że jest ona realizowana w najlepszy możliwy sposób. 19 kwietnia Marketing Online zaprasza na szkolenie z zasad prowadzenia audytu działań SEM.
Informacja promocyjna