Audyt kampanii SEM – gdy trzeba ocenić jej potencjał
  • 0
  • 1
12.03.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Audyt kampanii SEM – gdy trzeba ocenić jej potencjał

Jak sprawdzić, czy zlecana kampania SEM jest prowadzona optymalnie? Czy jej budżet wykorzystywany jest najbardziej efektywnie? Niezależnie od tego, czy sami prowadzimy naszą kampanię, czy zlecamy ją agencji – powinniśmy mieć pewność, że jest ona realizowana w najlepszy możliwy sposób. 19 kwietnia Marketing Online zaprasza na szkolenie z zasad prowadzenia audytu działań SEM.
Informacja promocyjna

Jeżeli naszą kampanią zajmują się zewnętrzni specjaliści, chcemy mieć pewność i potwierdzenie, że wykorzystują oni nasz budżet w optymalny sposób.

Jeśli prowadzimy kampanię samodzielnie, istnieje zagrożenie, że – biorąc pod uwagę najnowsze zmiany w Google AdWords – działamy w sposób po prostu już przestarzały, przez co będziemy mniej skuteczni niż nasza konkurencja.

Rozwiązaniem w obu tych wypadkach jest przeprowadzenie audytu kampanii SEM. Ponieważ jednak chodzi o dane, których niejednokrotnie wolelibyśmy nie ujawniać osobom spoza firmy, wyjściem jest szkolenie w formie warsztatów. Pozwala ono na samodzielne przeprowadzenie audytu własnej kampanii Google AdWords.

Dzięki wiedzy pozyskanej od specjalistów można określić, czy budżet na kampanię jest optymalnie wykorzystywany i czy uzyskuje się maksymalny zwrot z inwestycji w reklamy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają najważniejsze kryteria oceny poprawnego prowadzenia kampanii. Lista wytycznych jest uniwersalna i każda osoba mająca dostęp do konta i danych AdWords będzie w stanie ocenić potencjał kampanii prowadzonej przez swoją firmę.

Szkolenie szczególnie polecane jest pracownikom działu marketingu, zlecającym kampanie agencjom SEM i odpowiedzialnym za efektywność tych kampanii, a także optymalne wydawanie budżetu.

Zakres szkolenia:

  • Jak uzyskać z budżetu SEM najlepsze wyniki, zlecając obsługę kampanii agencji SEM
  • Jak przeprowadzić przetarg na działania SEM
  • Jak przeprowadzić przetarg na działania SEO
  • Podejście strategiczne do kampanii reklamowych online
  • Integracja działań SEM z pozostałymi działaniami online
  • Części składowe kampanii SEM
  • Jak sprawdzić, czy kampania jest dobrze prowadzona
  • Ocena jakości merytorycznej kampanii (struktura kampanii, słowa kluczowe, miejsca wyświetlania)
  • Ocena sposobu optymalizacji kampanii w zakresie Quality Score
  • Ocena sposobu optymalizacji kampanii w zakresie licytacji stawek zakupu
  • Ocena maksymalnego potencjału SEM

Termin i miejsce:
19 kwietnia, Warszawa

Więcej informacji na stronie: Szkolenia.MarketingOnline.pl/Audyt-Kampanii-SEM
Informacja promocyjna

12 marca 2013