0 1 1 31.07.2013Powstaje Grupa VSCProgramyLojalnościowe.pl, Vision SecretClient i Polski Program Jakość Obsługi tworzą Grupę VSC. Prezesem grupy zostanie kierujący dotąd spółką Vision SecretClient Mirosław Bartoń.
0 1 0 31.07.2013Grey Group Polska podejmuje współpracę z LHBSGrey Group Polska rozpoczęła współpracę z firmą consultingową LHBS. Agencja będzie korzystać z pomocy firmy przy tworzeniu kampanii o międzynarodowym zasięgu.
0 1 0 31.07.2013Preparat Jeliton będzie promowany kampanią w InternecieTrwają przygotowania kampanii on-line promującej Jeliton – suplement diety przeciwko zaparciom, oferowany przez firmę farmaceutyczną Kato Labs.
0 1 0 31.07.2013„Adweek” sprawdza możliwe problemy po fuzji Publicisu i OmnicomuAgencje należące do jednej sieci, pracujące dla konkurencyjnych marek nie są niczym dziwnym. Skala łączących się holdingów Publicis i Omnicom sprawiła, że magazyn „Adweek” sprawdził, gdzie mogą pojawić się problemy związane z fuzją.
1 1 0 31.07.2013ZP PPS z kampanią „Stop nielegalnemu alkoholowi”Z początkiem sierpnia Związek Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego rozpoczyna kampanię „Stop nielegalnemu alkoholowi”. Celem działań jest podniesienie świadomości Polaków na temat negatywnych skutków zdrowotnych, jakie może powodować konsumpcja nielegalnego alkoholu.
0 1 0 31.07.201314 sierpnia mija I termin przyjmowania zgłoszeń do Złotych SpinaczyMożna jeszcze przesyłać zgłoszenia do XI edycji konkursu Złote Spinacze, wyłaniającego najlepsze kampanie PR w Polsce. Czasu jest jednak coraz mniej. Kampanie można zgłaszać w 28 kategoriach podzielonych na 3 główne grupy.
1 1 1 30.07.2013Kampania krakowskiego Coke Live Music Festival nakręcona… w Poznaniu (wideo)W weekend 9–10 sierpnia w Krakowie odbędzie się ósmy Coke Live Music Festival. Wydarzeniu towarzyszy kampania prowadzona w telewizji, kinach i mediach społecznościowych. Spot nakręcono... w Poznaniu.
0 1 0 30.07.2013Jurorzy programu „X Factor” najbardziej dochodowi dla stacji telewizyjnych – raport Lowe MediaJurorzy programu „X Factor” przynieśli największy, spośród telewizyjnych celebrytów, zysk z reklamy. Program zarobił na reklamach 83 mln zł – wynika z analizy domu mediowego Lowe Media.
0 1 0 30.07.2013mBank z kampanią z formatami przepisaniowymiW kampanii reklamowej mBanku „Poznaj nas na nowo”, która towarzyszy uruchomieniu nowego serwisu, wykorzystano reklamę przepisaniową. Zastosowano ją w formacie wideo oraz w postaci statycznej.
1 3 0 30.07.2013Toyota Bank z kampanią skierowaną do właścicieli samochodów japońskiego producenta (audio)Do połowy sierpnia potrwa kampania promocji „600 zł za paliwo z Toyota Bank”. Skierowana do właścicieli aut marek Toyota i Lexus, prowadzona jest w radiu, Internecie i na ulicach miast (ulotki wkładane za szyby samochodów japońskiego producenta).