0 6 0 0 0 21.03.2013Narkotyki w warszawskich klubach: akcja „Miasto wciąga”W Warszawie trwa akcja społeczna „Miasto wciąga” Fundacji Inspiratornia. Na ścianach, podłogach i blatach umywalek w toaletach dziesięciu warszawskich klubów umieszczono wlepki imitujące marihuanę, amfetaminę i ekstazy. Wlepki są tej samej wielkości co prawdziwe porcje narkotyków.
1 1 0 0 0 21.03.2013McDonald’s promuje ofertę śniadaniową (wideo)Kampania zmienionej oferty śniadań w McDonald’s obejmuje reklamę telewizyjną, radiową, OOH oraz działania PR.
1 2 0 0 0 20.03.2013Supersiłacz w reklamie odkurzaczy Bosch (wideo)Od 15 marca trwa ośmiotygodniowa kampania odkurzaczy ProPower marki Bosch. Emisjom spotu telewizyjnego towarzyszą działania w Internecie (w tym na wybranych portalach społecznościowych) oraz w prasie.
1 1 0 0 0 20.03.2013„Bo pójdziesz do ogrodu!”. Mistrz Obi znowu działa (wideo)20 marca ruszyła telewizyjna kampania produktowa sieci marketów budowlanych Obi. Działania są kontynuacją akcji wizerunkowej, która rozpoczęła się 1 marca. Prowadzone są w telewizji, radiu, Internecie, w formie reklamy zewnętrznej, a także poprzez materiały wspierające sprzedaż w marketach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 20.03.2013Polscy specjaliści w jury Cannes Lions 2013Katarzyna Przewuska (COO w Havas Worldwide Warsaw) i Piotr Chrobot (creative director Saatchi & Saatchi digital Poland/Interactive Solutions) wezmą udział w obradach jury 60. Festiwalu Cannes Lions.
0 1 0 0 0 20.03.2013Multikino promuje obniżkę cen biletów19 marca spółka Multikino rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą wiosenną akcję cenową. Od 22 do 31 marca w kinach sieci Multikino i Silver Screen bilety na wybrane filmy 2D będzie można kupić za 11 złotych.
1 1 0 0 0 20.03.2013Reklama Orange: Jak nie liczyć się ze słowami? (wideo)Nowa reklama Orange promuje nielimitowane rozmowy z osobą z dowolnej sieci w ofercie na kartę.
1 1 0 0 0 20.03.2013Kampania nowego dodatku do „Super Expressu” (wideo)21 marca ukaże się pierwszy „Super Detektyw”, czyli cotygodniowy dodatek do „Super Expressu”. Publikacja będzie dystrybuowana w cenie gazety wraz z całym nakładem. Treść stanowią najbardziej znane historie kryminalne oparte na faktach.
0 4 0 0 0 20.03.2013„Ż” z kropką i kreską – Żywiec odświeża opakowania oraz identyfikację wizualnąMarka Żywiec wprowadza na rynek zmienione opakowania i odświeża identyfikację wizualną materiałów we wszystkich miejscach styku z konsumentem. Ponadto do współpracy przy projektowaniu swojej nowej szklanki zaprosiła znanego polskiego designera, Janusza Kaniewskiego.
0 2 0 0 0 20.03.2013Polski Związek Jeździecki zmienia logoPolski Związek Jeździecki zmienia strategię oraz identyfikację wizualną. Zmiana ma wesprzeć wysiłki PZJ na rzecz rozwoju jeździectwa w Polsce.