Koszyk świątecznych produktów droższy o 13% w skali roku – analiza ASM Sales Force Agency
  • 0
  • 8
19.12.2023

Koszyk świątecznych produktów droższy o 13% w skali roku – analiza ASM Sales Force Agency

Choć inflacja w Polsce spada od kilku miesięcy, przygotowanie świątecznego stołu będzie droższe niż przed rokiem. Średnia cena koszyka świątecznego wzrosła w ujęciu rocznym o 13%. Najbardziej poszły w górę ceny groszku i kukurydzy w puszce, cynamonu, goździków czy masy makowej z bakaliami. Tak wynika z najnowszych danych ASM Sales Force Agency, 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2023

AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse – raport GroupM

AI, a za nią big data i connected TV to trzy technologie, które najmocniej wpłyną na marketing – uważają przedstawiciele branży. Zbadani przez GroupM marketerzy, agencje oraz biura reklamy sceptycznie oceniają potencjał NFT, metaverse czy blockchain. Spośród badanych profesji wpływ sztucznej inteligencji na ich fach najmocniej odczują copywriterzy i graficy, najmniej – handlowcy i brand managerowie.