Kosmetyki Stars From The Stars na polskim serwerze Minecraft
  • 0
  • 3
18.01.2023

Kosmetyki Stars From The Stars na polskim serwerze Minecraft

Marka Stars From The Stars przygotowała własny tryb rozgrywki w popularnej grze Minecraft. Od 13 stycznia użytkownicy mogą korzystać z wirtualnych kosmetyków, które wpływają na przebieg gry.

W ramach akcji marka przeniosła jeden z największych polskich serwerów Minecraft w scenerię gwiezdnej galaktyki, nadając mu kolory swoich kosmetyków. Na mapie rozgrywki zostały rozmieszczone skrzynie, w których gracze znajdą wirtualne produkty Stars From The Stars. Każdy z nich – np. puder, błyszczyk czy tusz do rzęs – zapewniają ulepszenia w rozgrywce.

To kolejna aktywacja marki w obszarze gamingu. W październiku współpracę z nią nawiązały też najpopularniejsze polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu i Shiianah. Ich materiały na Instagramie i Twitchu wygenerowały blisko 2 mln odsłon.

– W powszechnym przekonaniu w gry wideo najczęściej grają chłopcy. Minecraft to jednak jeden z tych tytułów, które cieszą się największym zainteresowaniem młodszych dziewczyn i nastolatek. W tym wirtualnym świecie dostrzegliśmy sporą część naszej grupy docelowej. Dlatego postanowiliśmy przenieść funkcjonalności kosmetyków bezpośrednio do gry – i właśnie tam zaprezentować ich działanie – mówi Maciej Zegarski, prezes zarządu w Stars.Space.

Wśród wirtualnych kosmetyków stworzonych przez markę znalazły się:

  • puder matujący (po jego użyciu gracze na pewien czas stają się niewidzialni);
  • tusz unoszący rzęsy (dzięki niemu gracze mogą skakać wyżej);
  • olejek do ust (nadający połysk elementom ekwipunku).

– Sektor beauty i branża kosmetyczna nie są tymi, które w kontekście gamingu przychodzą na myśl jako pierwsze. Jednak najnowsze dane Polish Gamers Observatory pokazują, że aż 44% dziewczynek w wieku 9–15 lat najchętniej spędza czas wolny grając w gry, w tym Minecraft. To jednocześnie wiek, w którym wiele z nich zaczyna przygodę z makijażem – wyjaśnia Kamil Jaworski, prowadzący projekt z ramienia agencji GetHero.

Specjalny tryb rozgrywki w Minecrafcie został stworzony we współpracy z popularnym youtuberem o nicku SzymeQ (925 tys. obserwujących). Akcja rozpoczęła się 13 stycznia i potrwa do 13 lutego. Przez przez ten czas marka Stars From The Stars pozostanie gospodarzem serwera. Za realizację działań odpowiada GetHero.

  • 3
Kosmetyki Stars From The Stars w grze Minecraft

Kosmetyki Stars From The Stars w grze Minecraft

Kosmetyki Stars From The Stars w grze Minecraft
Kosmetyki Stars From The Stars w grze Minecraft

18 stycznia 2023

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

Genius Universitatis 2023 – rusza konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

Wystartowała XI edycja konkursu marketingowego dla uczelni. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.01.2023

60 proc. konsumentów z Polski ocenia, że w ostatnim roku ich sytuacja finansowa się pogorszyła

Obawy inflacyjne konsumentów w Polsce utrzymują się na poziomie z zeszłego miesiąca – wskazanie w wysokości 60 proc. należy do najniższych spośród ankietowanych państw. Jak wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, do 46 proc., a więc o 4 p.p. spadł odsetek ogółu ankietowanych oceniających, że nie może sobie pozwolić na wydatki na przyjemności.