0 1 5.10.2009Korona SA wybiera Swiiftkampanie reklamowe TweetAgencja Reklamowa Swiift rozpoczęła współpracę z firmą Korona SA. Swiift wybrany został w drodze przetargu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.10.2009„Rozważny i romantyczna” – nowa kampania depozytów eurobankuZ początkiem października wystartowała nowa kampania reklamowa eurobanku. Spot telewizyjny „Rozważny i romantyczna”, nawiązujący stylem do komedii romantycznych, promuje jeden z produktów depozytowych eurobanku – rachunek oszczędnościowy.
0 1 0 0 0 4.10.2009Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”Celem książki Mariusza Trojanowskiego „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”, wydanej nakładem PWE, jest usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego oraz pokazanie znaczenia baz danych i ich wykorzystania w marketingu bezpośrednim. Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, strategicznym i narzędziowo-operacyjnym.
0 1 0 0 0 2.10.2009LaSer Polska partnerem forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”We wtorek 6 października 2009 r. w Warszawie rozpocznie się dwudniowe forum „Multipartnerskie Programy Lojalnościowe”, zrzeszające kluczowych specjalistów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Głównym partnerem spotkania jest firma LaSer Polska. Gościem specjalnym Forum będzie Serge Amabile – międzynarodowy ekspert i dyrektor ds. programów lojalnościowych LaSer na Europę.
1 1 0 0 0 2.10.2009Rusza kampania Women’s DayAgencja Sound of Music zaprasza kobiety na Women's Day. 24 i 25 października specjalnie dla nich w podziemiach Centrum Handlowego Blue City powstanie miasteczko kobiet. 1 października rusza kampania promocyjna tego wydarzenia.