„Rozważny i romantyczna” – nowa kampania depozytów eurobanku
  • 0
  • 1
5.10.2009

„Rozważny i romantyczna” – nowa kampania depozytów eurobanku

Z początkiem października wystartowała nowa kampania reklamowa eurobanku. Spot telewizyjny „Rozważny i romantyczna”, nawiązujący stylem do komedii romantycznych, promuje jeden z produktów depozytowych eurobanku – rachunek oszczędnościowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2009

Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”

Celem książki Mariusza Trojanowskiego „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”, wydanej nakładem PWE, jest usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego oraz pokazanie znaczenia baz danych i ich wykorzystania w marketingu bezpośrednim. Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, strategicznym i narzędziowo-operacyjnym.

2 października 2009