0 1 0 0 0 19.10.2009Nowe zasady marketingu i PROd niedawna w polskich księgarniach dostępna jest książka D. M. Scotta pt. „Nowe zasady marketingu i PR”. Publikacja ukazała się nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska.
0 1 0 0 0 19.10.2009arhDesign rozpoczyna działalnośćSwoją działalność rozpoczyna arhDesign, studio projektowe związane z agencją Alec’s Red House. Na czele studia stoją Michał Porwoł i Wojciech Opyd, tworzący wcześniej dla takich firm jak Nestle, Procter & Gamble, Google, Polkomtel, Avon, Agora, Energa, TVP i innych.
0 1 0 0 0 19.10.2009Promo Expo tworzy internetowy systemu obsługi imprez targowychSystem Expo – pod taką nazwą jest realizowana e-usługa „Internetowego systemu obsługi imprez targowych”. Projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach Europejskiego Fundudszu Rozwoju Regionalnego opracowuje firma Promo Expo. System od strony informatycznej został zbudowany przez Cyber.pl.
0 1 0 0 0 19.10.2009Rusza kampania portalu Playeuromillions.comRusza kampania mediowa portalu Playeuromillions.com pod hasłem „Wygrywaj miliony”.
1 1 0 0 0 19.10.2009Kampania społeczna „Handel ludźmi jest faktem”Handel ludźmi to nie tylko zmuszanie do prostytucji, ale również praca przymusowa kobiet i mężczyzn. IOM, MSWiA, MTVNP oraz Saatchi & Saatchi stworzyły kampanię „Handel ludźmi jest faktem”, której celem jest uświadomienie Polakom, że handel ludźmi ma miejsce również w Polsce.
0 1 0 0 0 19.10.2009Martis dla GlasMaxAgencja Martis wygrała przetarg na obsługę reklamową marki GlasMax.
0 1 0 0 3 19.10.2009Społeczność tylko dla pięknychElegancki, ekskluzywny i nie dla wszystkich. Nowy serwis randkowy tylkopiekni.pl już w swoich głównych założeniach jest kontrowersyjny. Realizując ideę randek bez rozczarowań jasno określa zasady: brzydkim wstęp wzbroniony.
0 1 0 0 0 19.10.2009Rusza 9. edycja konkursu Galerii Plakatu AMSTegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS organizowana jest pod hasłem "Fryderyku! Wróć do Warszawy!". Jej celem jest rozbudzenie świadomości i promowanie wiedzy o związku Fryderyka Chopina z Warszawą – miejscem, które ukształtowało kompozytora jako człowieka i artystę. Konkurs organizują firma reklamy zewnętrznej AMS i Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy.
0 1 0 0 0 19.10.2009MagnifiCo wspiera Confashion meeting&clubbingZ dniem 1 października agencja magnifiCo rozpoczęła współpracę z Confashion. Do głównych zadań agencji będzie należało: prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, opracowywanie informacji prasowych, kreowanie wizerunku lokalu oraz doradztwo w zakresie Public Relations i Media Relations.
0 1 0 0 0 19.10.2009„Nadchodzi wielka wygrana” – kampania reklamowa Spółdzielczej Grupy BankowejSpółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna kampanię reklamową połączoną z loterią promocyjną, pod hasłem „Nadchodzi wielka wygrana”.