Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”
  • 0
  • 1
4.10.2009

Mariusz Trojanowski: „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”

Celem książki Mariusza Trojanowskiego „Marketing bezpośredni. Koncepcja – zarządzanie – instrumenty”, wydanej nakładem PWE, jest usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego oraz pokazanie znaczenia baz danych i ich wykorzystania w marketingu bezpośrednim. Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym, strategicznym i narzędziowo-operacyjnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2009