Co ty wiesz o orzeźwieniu – pyta Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój
  • 1
  • 2
6.07.2022

Co ty wiesz o orzeźwieniu – pyta Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię z udziałem Cezarego Pazury. Działania nawiązują do motywu z filmu „Kiler” i zachęcają do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze* orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi marki.

Aktor został ambasadorem produktów mocno gazowanych z oferty Żywca Zdroju. Kampania z jego udziałem bazuje na słynnej kwestii z filmu Juliusza Machulskiego, gdzie Pazura wciela się w rolę Jurka Kilera.

Kampania z udziałem Cezarego Pazury pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu” ma zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą alternatywę. Także do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików – wyjaśnia Izabela Makowiecka, starszy kierownik marki Żywiec Zdrój.

W ramach kampanii powstały spoty i materiały do Internetu. Cezary Pazura pojawi się więc w spocie telewizyjnym Żywca Zdroju, ale także na billboardach, w materiałach online oraz do mediów społecznościowych. Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r.

Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R. Spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania public relations marki prowadzi Tailor Made PR.

* Bondyra-Wiśniewska B., Pawluk I., Kaczorek M., Pacyna S., Wolnicka K, Wedziuk A, Nagel P, Wiem, że dobrze jem – Talerz zdrowego żywienia w praktyce, Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, 2021

  • 2
Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój

Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój

Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój
 

6 lipca 2022

5 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2022

„Na wszelki wypadek” ubezpieczonych jest 44% Polaków. Co trzeci żyje bez oszczędności. Wyniki badania

Zdrowie zaraz obok rodziny znalazło się wśród najważniejszych wartości w życiu Polaków. Mimo to nie każdy jest przygotowany na jego nagłą utratę. Co trzeci z nas ma oszczędności pozwalające w razie nieszczęśliwego zdarzenia przetrwać co najmniej kilka miesięcy. Prawie tyle samo osób żyje bez żadnej poduszki finansowej. 44% Polaków ma ubezpieczenie na zdrowie i życie, a 27% czuje potrzebę jego posiadania, jednak ich na to nie stać – wynika z badania firmy ubezpieczeniowej Wiener.