Co ty wiesz o orzeźwieniu – pyta Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój
  • 1
  • 2
6.07.2022

Co ty wiesz o orzeźwieniu – pyta Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię z udziałem Cezarego Pazury. Działania nawiązują do motywu z filmu „Kiler” i zachęcają do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze* orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lipca 2022

5 lipca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2022

„Na wszelki wypadek” ubezpieczonych jest 44% Polaków. Co trzeci żyje bez oszczędności. Wyniki badania

Zdrowie zaraz obok rodziny znalazło się wśród najważniejszych wartości w życiu Polaków. Mimo to nie każdy jest przygotowany na jego nagłą utratę. Co trzeci z nas ma oszczędności pozwalające w razie nieszczęśliwego zdarzenia przetrwać co najmniej kilka miesięcy. Prawie tyle samo osób żyje bez żadnej poduszki finansowej. 44% Polaków ma ubezpieczenie na zdrowie i życie, a 27% czuje potrzebę jego posiadania, jednak ich na to nie stać – wynika z badania firmy ubezpieczeniowej Wiener.