0 1 27.09.2006Konkurs na logo WARSkonkursy reklamowe TweetWARS S.A. ogłosił konkurs na nowe/odświeżone logo Spółki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.09.2006Nowe nośniki reklamowe w KrakowieFirma Business Consulting Media Miejskie jest pierwszą i jedyną firmą, której MPK Kraków udostępniło pod reklamy nowe autobusy typu Solaris U12.
0 1 0 0 0 27.09.2006GoodFellows aktywowała drugą edycję Akademii Bezpiecznego SamochoduAgencja GoodFellows advertising&event service zorganizowała 26 września w hotelu Sobieski w Warszawie konferencję prasową, która zainaugurowała drugą edycję kampanii społecznej Akademia Bezpiecznego Samochodu.
0 1 0 0 0 27.09.2006Polska złota jesień?M. Fura, Polsat drastycznie podnosi ceny reklam, "Gazeta Prawna", nr 188 (1806), 27.09.2006 Duże podwyżki cen reklam telewizyjnych to jesienny prezent od Polsatu, TVN i Telewizji Publicznej. Szczególne wrażenie robi 84 procentowa podwyżka w pierwszej ze stacji, będąca krokiem do zwiększenia wartości Polsatu przed wejściem na giełdę.
0 1 0 0 0 27.09.2006Rewolucja w e-handluZainteresowanie handlem w Internecie ciągle rośnie. Polscy Internauci coraz chętniej sięgają po elektroniczne zakupy. Jest to przecież bardzo wygodna i ekonomiczna forma. Bez wychodzenia z domu można zapoznać się z opisem produktów, porównać oferty różnych sklepów, zadać pytanie Sprzedawcy za pomocą poczty elektronicznej lub czatu, a następnie zamówić i zapłacić za towar. Czy to wystarczy? Można na tym poprzestać?