Rewolucja w e-handlu - Marketing przy Kawie
Rewolucja w e-handlu
  • 0
  • 1
27.09.2006

Rewolucja w e-handlu

Zainteresowanie handlem w Internecie ciągle rośnie. Polscy Internauci coraz chętniej sięgają po elektroniczne zakupy. Jest to przecież bardzo wygodna i ekonomiczna forma. Bez wychodzenia z domu można zapoznać się z opisem produktów, porównać oferty różnych sklepów, zadać pytanie Sprzedawcy za pomocą poczty elektronicznej lub czatu, a następnie zamówić i zapłacić za towar. Czy to wystarczy? Można na tym poprzestać?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

Nowy wygląd sklepów Super-Pharm

Agencja Communication Unlimited opracowała nową identyfikację wizualną aptek Super-Pharm. Wynika to z modyfikacji strategii marketingowej klienta. Zakłada ona nieco inne pozycjonowanie, bliższe ludziom, przyjazne. Sklep Super-Pharm jest życzliwy konsumentom i trwają w nim nieustające promocje. Z kolei koncepcja 3 w 1 oznacza aptekę, drogerię i perfumerię w jednym - czyli miejsce wygodne dla każdego. Agencja przygotowała dla Super-Pharm całościową wizualizację sklepów, mającą podkreślać nowe wartości.

26 września 2006