Polska złota jesień?
  • 0
  • 1
27.09.2006

Polska złota jesień?

M. Fura, Polsat drastycznie podnosi ceny reklam, „Gazeta Prawna”, nr 188 (1806), 27.09.2006

Duże podwyżki cen reklam telewizyjnych to jesienny prezent od Polsatu, TVN i Telewizji Publicznej. Szczególne wrażenie robi 84 procentowa podwyżka w pierwszej ze stacji, będąca krokiem do zwiększenia wartości Polsatu przed wejściem na giełdę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2006

Nowy wygląd sklepów Super-Pharm

Agencja Communication Unlimited opracowała nową identyfikację wizualną aptek Super-Pharm. Wynika to z modyfikacji strategii marketingowej klienta. Zakłada ona nieco inne pozycjonowanie, bliższe ludziom, przyjazne. Sklep Super-Pharm jest życzliwy konsumentom i trwają w nim nieustające promocje. Z kolei koncepcja 3 w 1 oznacza aptekę, drogerię i perfumerię w jednym - czyli miejsce wygodne dla każdego. Agencja przygotowała dla Super-Pharm całościową wizualizację sklepów, mającą podkreślać nowe wartości.

26 września 2006