Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR – nowa inicjatywa branżowa
  • 0
  • 2
14.07.2021

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR – nowa inicjatywa branżowa

Grupa doświadczonych liderów ds. relacji korporacyjnych czołowych podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w Polsce zdecydowała o powołaniu do życia nowej inicjatywy. To Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR).

Celem działania KDPR jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń dla osób pracujących w branży public relations w firmach i korporacjach oraz instytucjach i organizacjach pozarządowych. Ma także oddziaływać na branżę PR w celu jej dalszego rozwoju na poziomie edukacji, kształcenia i standardów branżowych oraz kształtować dialog pomiędzy usługobiorcami i usługodawcami PR w Polsce.

Powstanie KDPR to jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku PR w ciągu ostatnich kilku lat. Wierzymy, że ta dopiero powstająca organizacja będzie kluczowym elementem spajającym ekosystem PR w Polsce. Stworzy platformę do otwartego i szczerego dialogu między agencjami i klientami na zupełnie nowym, profesjonalnym poziomie.

Warto podkreślić, że już na początkowym etapie inicjatywy w klubie możemy znaleźć ekspertów z ogromnym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, reprezentujących najważniejsze sektory polskiej i światowej gospodarki. W imieniu wszystkich agencji zrzeszonych w ZFPR pragnę przekazać, że kibicujemy, trzymamy kciuki i deklarujemy wsparcie, kiedykolwiek będzie go potrzebować – mówi Sebastian Stępak, prezes Związku Firm Public Relations.

Członkami założycielami KDPR są:

  • Stefan Bogucki (Revolut, senior communications manager CEE),
  • Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec, corporate affairs director),
  • Michał Fura (UPC, public affairs & policy director),
  • Marcin Gruszka (Allegro, head of comms),
  • Marta Jóźwiak (Google, head of communications CEE),
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, senior area manager corporate & government affairs Central Europe, Poland, Baltics),
  • Olaf Krynicki (Samsung, director of communications),
  • Maciej Lasoń (Unilever, head of communication East Europe, board member),
  • Małgorzata Mejer (Procter & Gamble, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej CEE),
  • Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka),
  • Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, corporate affairs and PR director),
  • Jan Ściegienny (Facebook, communications director CEE),
  • Anna Wiśniewska (Skanska, marketing and communications director).

Instytucjonalne i organizacyjne wsparcie zapewnił klubowi Związek Firm Public Relations, który dąży do wspólnego wypracowania formuły pozwalającej na zorganizowany dialog pomiędzy sektorem usługodawców i usługobiorców działań PR.

Początkowa agenda programowa KDPR obejmuje dwa projekty:

  • standaryzację mierzenia efektywności działań PR,
  • analizę zmian w kulturach organizacyjnych firm i korporacji post-Covid, a także ich wpływu na transformację komunikacji z pracownikami i klientami.

Raporty zawierające wnioski z wyżej wymienionych prac zostaną opublikowane jesienią bieżącego roku.

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR jest formułą otwartą. Przyjęcia nowych członków będą się odbywać na wniosek kandydatów poparty rekomendacją dwóch członków wprowadzających i przy spełnieniu minimalnych wymagań gwarantujących posiadanie niezbędnego doświadczenia.

  • 2
Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR

Powołano Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR

pierwszy rząd od lewej: Grzegorz Szczepański, Małgorzata Mejer, Marta Pokutycka-Mądrala. drugi rząd od lewej: Sebastian Stępak, Arkadiusz Mierzwa, Olaf Krynicki, Marcin Gruszka, Agnieszka Kępińska-Sadowska, Stefan Bogucki, Anna Wiśniewska, Maciej Lasoń

14 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.07.2021

Ponad połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Przybywa przeciwników zakazu handlu – pokazuje badanie CBRE

Pandemia wymusiła zmianę nawyków zakupowych Polaków. Częściej kupujemy online i wybieramy się na większe zakupy, żeby ograniczyć liczbę wizyt w sklepach. Liczymy też na powrót niedziel handlowych. Obecnie 55% osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem – wynika z badania zleconego przez CBRE. W poprzedniej edycji, czyli rok temu, za otwarciem sklepów w niedzielę opowiadało się 51% osób. Tendencja jest zatem wzrostowa.