Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?
Takie sytuacje wizerunkowe będą się teraz zdarzały, ale lepiej im zapobiegać (fot. Pixabay)

Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?

Agencje PR czują się potrzebne. Co dla nich oznaczał rok 2020?
Izabela Świątkowska

Izabela Świątkowska

-

senior PR consultant, Clue PR

Izabela Świątkowska

Izabela Świątkowska

senior PR consultant
Clue PR

Ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży PR. W Clue PR od blisko trzech lat realizuje projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej dla klientów z sektora nieruchomości, e-commerce, rynku pracy i edukacji. W przeszłości odpowiadała również za PR produktowy marek z branży FMCG.

Zredefiniowanie celów komunikacyjnych i strategii marek, zmasowane działania online, potrzeba korzystania z nowych kanałów dotarcia czy też powrót do punktu zero, jeśli chodzi np. o konferencje prasowe... To tylko niektóre z wypadkowych działania pandemii, istotnych dla branży PR. Te agencje, które odrobiły lekcję z przystosowania się do nowej normalności i stanęły frontem do klientów, zyskały. Na ile jednak starczy tego paliwa, aby sektor komunikacji długofalowo się rozwijał?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja