Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy
  • 0
  • 1
10.06.2021

Instagram ujawnia, jak działają jego algorytmy

Podczas dyskusji panelowej w ramach wydarzenia Instagrama „Creator Week” Adam Mosseri, szef platformy odpowiadał na pytania dotyczące tego, jak działają jej algorytmy. Próbował wyjaśnić niektóre z tajemnic związanych z tym, co wyświetla się w kanałach, a także z shadowbanowaniem, czyli cenzurowaniem lub wyciszaniem posta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2021

Pandemia zwiększyła samodzielność konsumentów – pokazuje badanie Deloitte Digital

Wymagania konsumentów się zmieniają. W wyborze produktów czy usług coraz częściej kierują się oni nie tylko ceną czy jakością, ale również doświadczeniem w procesie obsługi (customer experience). Jak wynika z raportu „Customer Service Excellence 2021” firmy doradczej Deloitte Digital, tradycyjne metody kontaktu z klientami przestają być wystarczające. 73 proc. przedstawicieli firm deklaruje, że jednym z ich priorytetów na następny rok jest rozwój kanału self-service, który umożliwia klientom samodzielne rozwiązanie problemu lub załatwienie sprawy.

9 czerwca 2021