Biedronka umieszcza reklamy na swoich samochodach
  • 0
  • 3
14.07.2021

Biedronka umieszcza reklamy na swoich samochodach

Flota transportowa Biedronki oprócz funkcji logistycznej pełnić będzie jeszcze dodatkową rolę. Stała się platformą reklamową obejmującą docelowo ponad 1600 pojazdów z systemem nośników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.07.2021

Ponad połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Przybywa przeciwników zakazu handlu – pokazuje badanie CBRE

Pandemia wymusiła zmianę nawyków zakupowych Polaków. Częściej kupujemy online i wybieramy się na większe zakupy, żeby ograniczyć liczbę wizyt w sklepach. Liczymy też na powrót niedziel handlowych. Obecnie 55% osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym pomysłem – wynika z badania zleconego przez CBRE. W poprzedniej edycji, czyli rok temu, za otwarciem sklepów w niedzielę opowiadało się 51% osób. Tendencja jest zatem wzrostowa.

13 lipca 2021

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2021

Wakacje 2021 po polsku. Badanie Starcomu

Niemal połowa Polaków planuje w tym roku wyjazd na urlop, a zdecydowana większość spędzi go w Polsce. Jakie mamy nastawienie do wyjazdów po wielu miesiącach ograniczeń pandemicznych? Czy obawa przed zakażeniem lub kolejną falą restrykcji jest nadal obecna w naszym życiu i przekłada się na skromniejsze plany? A może jest dokładnie odwrotnie i chcemy zrekompensować sobie długi okres zamknięcia? Na pytania o postawy Polaków względem wakacji 2021 odpowiada badanie HX Study Starcomu i departamentu data science Publicis Groupe.