Kim jest zamożny konsument – wyniki badań McCann Truth Central
  • 0
  • 1
27.09.2013

Kim jest zamożny konsument – wyniki badań McCann Truth Central

Czym we współczesnym świecie jest zamożność? Jak postrzegają ją sami ludzie zamożni? Ostatnie badanie McCann Truth Central „Prawda o zamożności” prześwietla tę jedną z najtrudniejszych do zdefiniowania grup.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Od potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklam

Sprzedaż powierzchni reklamowej jeszcze nigdy nie była tak prosta. Reklamobiorcy już nie muszą spędzać nudnych godzin na dzwonieniu czy wysyłaniu e-maili – po prostu umieszczają swoją ofertę w porównywarce cen. Do tej pory agencje, właściciele firm, dyrektorzy marketingu często gubili się w ogromnej ilości ofert reklamowych i nie zawsze docierali do właściwego reklamobiorcy. Odpowiedzią na tę sytuację jest pierwsza w Polsce porównywarka cen reklam: CenyReklam.pl.
(Informacja promocyjna)