0 1 23.10.2008Kid&Young dla Kinder Maximarketing bezpośredni TweetAgencja Kid&Young przygotowała akcję promocyjną dla Kinder Maxi.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.10.2008Listopadowe wydanie Playboya z ekskluzywnym dodatkiem KreatorDo listopadowego wydania miesięcznika Playboy dołączony zostanie ponad 200-stronicowy ekskluzywny dodatek Kreator – trendy jesień 2008/zima 2009.
0 1 0 0 0 23.10.2008"Skocz na walizkę" - akcja reklamowa PucciniKampania reklamowa nowej linii walizek marki Puccini przeprowadziła kampanię promocyjną toreb podróżnych. Jej punktem centralnym stał się internetowy „mikrosite”, w całości poświęcony produktowi. Autorem pomysłu jest agencja Oskar Wegner. Za realizację kampanii odpowiedzialne były zespoły agencji Oskar Wegner oraz agencji interaktywnej Dige.
0 1 0 0 0 23.10.2008IQ Marketing dla Sony EricssonSony Ericsson wprowadza na rynek limitowaną edycję telefonu Titanium Silver C902 Cyber-shot. Za przygotowanie adaptacji kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 23.10.2008Kampania Knorr na nośnikach Clear Channel PolandDo końca października potrwa kampania outdoorowa zlecona dla marki Knorr Gorący Kubek przez firmę Unilever Polska. Realizowana jest w 15 miastach Polski na 835 powierzchniach formatu 4x3 Clear Channel Poland, ze wsparciem 30 nośników SuperNet 6x3.