0 1 0 0 0 22.12.2009Unimil rozpoczyna „Rewolucję SKYN”Unimil wprowadza na rynek nowe prezerwatywy SKYN. Zintegrowana kampania marketingowa pod kryptonimem „Rewolucja SKYN” obejmie swym zasięgiem Polskę, Wielką Brytanię, Francję, Włochy oraz Węgry. Jej główny element stanowi manifest wygłaszany przez lidera rewolucjonistę, w którym żąda on lepszego seksu i zachęca do przyłączenia się do rewolucji SKYN.
0 1 0 0 0 22.12.2009MPG zwycięża w przeglądzie ofert mediowych Red BullaDom mediowy MPG zwyciężył w przeglądzie ofert mediowych firmy Red Bull i tym samym obronił budżet obsługiwany od 2007 roku.
0 1 0 0 0 21.12.2009Kampania wizerunkowa Card SystemRuszyła kampania wizerunkowa nowych kart podarunkowych Go Free i Go Smile.
0 1 0 0 0 21.12.2009Robert Makłowicz w nowej kampanii CisowiankiRobert Makłowicz, znany krytyk kulinarny i podróżnik, wystąpi w nowym spocie reklamowym Cisowianki.
0 1 0 0 0 21.12.2009Kancelaria PR wprowadzi Agromę na NewConnectKancelaria PR prowadzi działania z zakresu public relations i investor relations dla Agroma Sp. z o.o. z Warszawy.
0 1 0 0 0 18.12.2009CAOgroup twórcą spotu NATA AquaAgencja reklamowa CAOgroup stworzyła spot reklamowy promujący wodę mineralną NATA Aqua.
0 1 0 0 0 18.12.2009Jedynkowe MultikinaZakończyła się kolejna akcja MS Services dla firmy Indykpol. Przez dwa ostatnie weekendy jesieni w wybranych Multikinach na terenie całej Polski MS Services przeprowadziła sampling parówek Jedynek firmy Indykpol.
0 1 0 0 0 18.12.2009Alvarion wybiera Lewis PRAgencja Lewis PR rozpoczęła współpracę z firmą Alvarion. Współpraca pomiędzy firmami obejmuje relacje z mediami oraz wparcie komunikacji klienta z kanałem sprzedaży.
0 1 0 0 0 18.12.2009Bluerank otwiera SemboxAgencja Bluerank utworzyła w drugiej połowie 2009 roku spółkę zależną – Sembox. Firma specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla polskich firm z sektora MŚP.
0 1 0 0 2 18.12.2009Polacy nie chcą co roku w Święta oglądać tych samych szlagierów filmowychŚwięta to znakomity czas, aby wspólnie z najbliższymi obejrzeć ciekawy program lub film – twierdzi 75% Polaków. Zdecydowana ich większość (87%) deklaruje, że w okresie między Wigilią a sylwestrem chętnie zasiada przed telewizorem. Choć lubimy „Szklaną pułapkę” i darzymy sympatią „Kevina samego w domu” – większość z nas (ponad 70%) nie jest zadowolona z powtarzania co roku tych samych filmów i programów w dni świąteczne. To konkluzje z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie UPC Polska.