Kampania reklamowa Sokółka Okna i Drzwi
  • 0
  • 1
23.03.2005

Kampania reklamowa Sokółka Okna i Drzwi

Jeden z wiodących producentów stolarki otworowej – Sokółka Okna i Drzwi S.A. – wyszedł naprzeciw oczekiwaniom Klientów – dał im możliwość zakupu swoich produktów na raty spłacane przez dwa lata bez odsetek, prowizji, ani żadnych dodatkowych opłat. Ta nowa oferta jest tematem kampanii reklamowej prowadzonej w prasie lokalnej, kobiecej i poświęconej domowi i urządzaniu wnętrz. Przekaz reklamowy prócz charakteru sprzedażowego wskazuje na istotne wartości marki Sokółka: ciszę, ciepło i bezpieczeństwo, jakie oferują te wysokiej jakości drewniane okna i drzwi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 marca 2005