Mix autobusów i citylightów AMS dla Chiquity - Marketing przy Kawie
Mix autobusów i citylightów AMS dla Chiquity
  • 0
  • 1
22.03.2005

Mix autobusów i citylightów AMS dla Chiquity

W marcu 2005 r. AMS realizuje drugą już kampanię z wykorzystaniem mixu powierzchni reklamowych na autobusach oraz na citylightach. Tym razem klientem AMS jest Chiquita promująca banany pod hasłem „Ugryź więcej z życia – obudź swój tropikalny nastrój”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2005

Na Jedwabnym Szlaku z Renault Trucks Adventure

Już 2 kwietnia osiem ciężarówek Renault Trucks wyruszy śladami Marco Polo, by połączyć dwie stolice jedwabiu — Lyon i Pekin. Tym samym rozpocznie się ekspedycja Renault Trucks ‘Jedwabny Szlak’ - pierwsza część z serii Renault Trucks Adventure. Jedwabny Szlak zawsze zbliżał ludzi i zacierał różnice ponad granicami krajów. Renault Trucks, ze swoją skutecznością, innowacyjnością i zapałem, chce wpisać się w tę tradycję.