Szukają ludzi a nie twarzy
  • 0
  • 1
22.03.2005

Szukają ludzi a nie twarzy

Wiele spośród firm castingowych oferuje swoim klientom własne bazy zawierające zdjęcia odwiedzających je osób. Krakowska firma PROFILMEDIA poszła o krok dalej i zaoferowała produkt, którego innowacyjność już teraz docenia wymagający rynek branży mediów. Produktem tym jest Bank Ludzi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53976 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

21 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2005

Na Jedwabnym Szlaku z Renault Trucks Adventure

Już 2 kwietnia osiem ciężarówek Renault Trucks wyruszy śladami Marco Polo, by połączyć dwie stolice jedwabiu — Lyon i Pekin. Tym samym rozpocznie się ekspedycja Renault Trucks ‘Jedwabny Szlak’ - pierwsza część z serii Renault Trucks Adventure. Jedwabny Szlak zawsze zbliżał ludzi i zacierał różnice ponad granicami krajów. Renault Trucks, ze swoją skutecznością, innowacyjnością i zapałem, chce wpisać się w tę tradycję.