Kampania reklamowa nowych smaków Lay’s - Marketing przy Kawie
Kampania reklamowa nowych smaków Lay’s
  • 0
  • 1
16.06.2011

Kampania reklamowa nowych smaków Lay’s

Rozpoczyna się kampania nowej linii chipsów Lay’s Strong, która została wzbogacona o dwa mocne warianty. Konsumenci gustujący w pikantnych smakach mogą teraz wybrać swój własny poziom ostrości. Kampania outdoorowa potrwa do końca lipca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2011

15 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2011

Kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”

Kampania ma na celu edukację wypoczywających w zakresie ekologii wód oraz promocję postaw proekologicznych i budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Zasięgiem obejmie prasę, radio, nośniki citylight, wiaty przystankowe, a także żaglówki na Mazurach. Będą jej towarzyszyły działania niestandardowe i ambientowe w dużych aglomeracjach. Większość działań realizowana będzie w drugiej połowie czerwca br.