Raport BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteru - Marketing przy Kawie
Raport BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteru
  • 0
  • 1
15.06.2011

Raport BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteru

Ponad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika z drugiej edycji badania BInAR. Blisko 90 proc. słuchaczy nie przeszkadzają reklamy – wolą słuchać stacji za darmo niż wykupywać abonament za odbiór bez reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2011

Kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”

Kampania ma na celu edukację wypoczywających w zakresie ekologii wód oraz promocję postaw proekologicznych i budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Zasięgiem obejmie prasę, radio, nośniki citylight, wiaty przystankowe, a także żaglówki na Mazurach. Będą jej towarzyszyły działania niestandardowe i ambientowe w dużych aglomeracjach. Większość działań realizowana będzie w drugiej połowie czerwca br.