Użyteczność stron internetowych banków w raporcie Symetrii - Marketing przy Kawie
Użyteczność stron internetowych banków w raporcie Symetrii
  • 0
  • 1
16.06.2011

Użyteczność stron internetowych banków w raporcie Symetrii

21 czerwca ukażą się „Kryształy Symetrii” – raport na temat użyteczności stron internetowych banków w Polsce. Autorem badania jest agencja e-biznes Symetria. Kryształy Symetrii mają stać się cyklicznymi badaniami użyteczności czołowych serwisów  polskiego Internetu. Pierwszą przebadaną branżą będzie branża finansowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2011

Kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”

Kampania ma na celu edukację wypoczywających w zakresie ekologii wód oraz promocję postaw proekologicznych i budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Zasięgiem obejmie prasę, radio, nośniki citylight, wiaty przystankowe, a także żaglówki na Mazurach. Będą jej towarzyszyły działania niestandardowe i ambientowe w dużych aglomeracjach. Większość działań realizowana będzie w drugiej połowie czerwca br.