Kampania promocyjna Fanty w serwisie Moja Generacja
  • 0
  • 1
12.12.2008

Kampania promocyjna Fanty w serwisie Moja Generacja

1 grudnia wystartowała internetowa kampania promocyjna Fanty pod nazwą "Kissiaczek pod jemiołą".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2008

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Profensiva strzela do Świętego Mikołaja

Święty Mikołaj ucieka przez ośniezony las.W tle padają strzały i okrzyki po rosyjsku. "Kartoszki Majonez", "Nu renifer, pagadi!" - niosą się echem złowieszcze słowa. Święty chowa się za drzewem i nawiązuje dialog z reniferem. "Kto to był?", pyta przestraszony Rudolf. Mikołaj oznajmia, że byli to Rosjanie i poznał ich po okrzykach. Spot kończy się  hasłem "Prezentów nie ma? Jest medialider.pl". Reklama radiowa utrzymana została w podobnym tonie. Obie produkcje ewidentnie nawiązują do niedawnego incydentu z konwojem prezydenta w Gruzji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Wartość marki Reporter 24% w górę

Marka Reporter w tegorocznym rankingu najcenniejszych polskich marek została wyceniona na 85 mln zł co oznacza 24 proc. wzrost w porównaniu do 2007 roku. W kategorii odzież i obuwie Reporter uplasował się na wysokiej trzeciej pozycji przed takimi markami jak Vistula czy Gino Rossi. Z badań przeprowadzonych w ubiegłym roku przez MillwardBrown SMG/KRC wynika, że Reporter jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych w Polsce, tuż przed Reserved i tuż za takimi markami jak Levi’s czy Wrangler.