0 1 0 0 0 4.07.2008Gazeley rozpoczyna działalność w Europie Centralnej i WschodniejZ końcem czerwca 2008 r. firma Gazeley poinformowała o rozpoczęciu działalności w Europie Centralnej i Wschodniej. Tomasz Oczkowski został wyznaczony na Dyrektora Generalnego Gazeley w Polsce i będzie odpowiedzialny za prowadzenie działalności i rozwój firmy na terenie kraju.
0 1 0 0 0 4.07.2008Sinea Group fetuje razem z Mlekovitą„Wielkie fetowanie, nagród wygrywanie” – pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna sera Favita. Jej pomysłodawcą oraz organizatorem, na zlecenie S.M. Mlekovita, jest agencja reklamowa Sinea Group.
0 1 0 0 0 4.07.2008Quest Agency – nowa agencja na rynkuNa krakowskim rynku powstała nowa agencja interaktywna Quest Agency.
0 1 0 0 0 4.07.2008Multibus LG rusza w Polskę4 lipca LG startuje z „Multimedialną Olimpiadą LGry.pl”, która rusza w Polskę specjalnym Multibusem LG. W około 40 miejscowościach fani gier komputerowych staną do rywalizacji o tytuł Najlepszego Gracza LG oraz nagrodę główną.
0 1 0 0 0 4.07.2008„Powiew wolności” – kolejna dosłona kampanii BosmanaMarka Bosman, z portfela Calrlsberg Polska, rozpoczyna drugą odsłonę outdoorowej kampanii wizerunkowej marki, pod hasłem „Powiew wolności”. Począwszy od 1 lipca, na ulicach największych miast i w pasie nadmorskim regionu zachodniopomorskiego pojawią się reklamy Bosmana.
0 1 0 0 0 4.07.2008Nowy system identyfikacji wizualnej marki Coca-Cola nagrodzony w CannesProjekt nowego systemu identyfikacji wizualnej zdobył pierwszą w historii nagrodę Design Grand Prix w Cannes. Firma otrzymała też Złote Lwy za spot radiowy Sprite'a „Last Girl on the Dance Floor”, nagrodę za nową, aluminiową butelkę Coca-Cola oraz dziewięć innych prestiżowych nagród Lions w różnych kategoriach.
0 1 0 0 0 4.07.2008Gala Gazety Bankowej18 czerwca „Gazeta Bankowa” po raz kolejny uhonorowała bankowców i banki podczas Gali Wręczenia Statuetek we wnętrzach Villi Foksal. Wydarzenie poprzedziła konferencja o tematyce „Banki o nadzorze” w Centrum Prasowym Foksal, zakończona panelem dyskusyjnym.
0 1 0 0 0 4.07.2008Nowe rozwiązania SAP w Kompanii Piwowarskiej: zarządzanie budżetami marketingowymiOd kwietnia br. producent Tyskiego i Lecha korzysta z przygotowanego wspólnie z BCC rozwiązania Wallet. Nowa funkcjonalność wspiera menedżerów finansów i marketingu w efektywnym wydatkowaniu środków na marketing.
0 1 0 0 0 4.07.2008PMPG inwestuje w sportPlatforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności Grupy Kapitałowej PMPG o prowadzone przez firmę NaMaxa usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce NaMaxa, którą PMPG może zrealizować do końca roku 2008. PMPG w ten sposób chce dynamicznie wejść na rozwijający się rynek marketingu sportowego w Polsce.
0 1 0 0 0 4.07.2008Rekordowy wynik kanałów z pakietu At MaxWe wtorek, 1 lipca kanały tematyczne z pakietu At Max, z oferty domu sprzedaży At Media, osiągnęły 11,8 procent udziału w rynku telewizyjnym.