0 1 0 6.04.2009II Football Business Conference zakończonePodczas Międzynarodowej Konferencji Biznesu Piłkarskiego II Football Business Conference, która odbyła się 2 kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie spotkali się eksperci biznesu piłkarskiego z Polski i zagranicy.
0 1 0 6.04.2009Skuteczny jak SMSGlobalne gospodarcze spowolnienie to nie tylko cięcie wydatków na reklamę, ale także efektywniejsze spojrzenie na nią. W szczególności na mobilny marketing, który w ostatnich latach stał się źródłem wielu innowacyjnych rozwiązań.
0 1 0 6.04.2009Tesco na nośnikach Taxi-AD PolskaZ początkiem kwietnia 2009 roku ruszyła kampania reklamowa nowego hipermarketu Tesco w Chrzanowie.
0 1 0 6.04.2009Laur dla Manufaktury za Muzeum FabrykiW czwartek w nocy podczas ceremonii w Hollywood, Manufaktura otrzymała nagrodę „Gold Maxi Award”. Światowej klasy specjaliści z Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych wyróżnili łódzkie centrum kulturalno- handlowo- rozrywkowe w kategorii Community Relations za Muzeum Fabryki.
0 1 0 6.04.2009IQ Marketing dla marki Hellmann’sTrwa wielkanocna kampania promocyjna majonezów Hellmann’s z portfolio Unilever Polska. Za opracowanie kreacji i realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 1 6.04.2009Złoto dla Magnolia Park w konkursie MAXI AwardsMagnolia Park zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie MAXI Awards organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC).
0 1 0 6.04.2009Jaka powinna być idealna agencja reklamowa?Kreatywność, bogate protfolio i terminowość – to cechy najbardziej pożądane przez klientów agencji reklamowych. Ankietowani jako ważne wskazywali również elastyczność pracy. Najmniej ważne okazało się zaplecze strategiczne i badawcze agencji – to wyniki badania przeprowadzonego przez agencję kreatywną Swiift.
0 1 0 6.04.2009Highlite i Brave FestivalHighlite PR została agencją współpracującą z Festiwalem Brave, który już po raz piąty odbędzie się w tym roku we Wrocławiu. W ramach obsługi Agencja odpowiadać będzie za media relations, pozyskiwanie patronów medialnych i sponsorów oraz copywriting.
1 1 0 6.04.2009Wiosenna kampania AsterAster rozpoczyna kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją działań komunikacyjnych podjętych w ubiegłym roku pod hasłem "Wspólne chwile zaczynają się od Aster". Tegoroczna kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie zasięgiem telewizję, radio, internet oraz outdoor.
0 1 0 6.04.2009Kampania outdoorowa biura podróży fly.plWraz z początkiem kwietnia wystartowała kampania outdoorowa internetowego biura podróży fly.pl. Kampania pojawiła się na ponad 1000-u nośnikach reklamowych w największych miastach Polski.