Wartość marki Reporter 24% w górę
  • 0
  • 1
12.12.2008

Wartość marki Reporter 24% w górę

Marka Reporter w tegorocznym rankingu najcenniejszych polskich marek została wyceniona na 85 mln zł co oznacza 24 proc. wzrost w porównaniu do 2007 roku. W kategorii odzież i obuwie Reporter uplasował się na wysokiej trzeciej pozycji przed takimi markami jak Vistula czy Gino Rossi. Z badań przeprowadzonych w ubiegłym roku przez MillwardBrown SMG/KRC wynika, że Reporter jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych w Polsce, tuż przed Reserved i tuż za takimi markami jak Levi’s czy Wrangler.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2008

Jak przeżyć z pracoholikiem (Forbes)

M. Lindner & M. Farrell, How To Survive A Workaholic Spouse, "Forbes", 9.12.2008
(+ In Pictures: Nine Ways To Survive A Workaholic Spouse)

Co robić, kiedy nasz partner przestaje sie nami interesować lub zaniedbuje relacje rodzinne ponieważ jego prawdziwą (jedyną?!) miłością jest praca? Problem pracoholizmu, który coraz częściej staje się przyczyną rozpadu związku w roziniętych społeczeństwach, nierzadko jest trudniejszy do zdiagnozowania niż inne uzależnienia.