Kampania Nju Mobile z motywem postanowień noworocznych
  • 1
  • 1
18.01.2024

Kampania Nju Mobile z motywem postanowień noworocznych

Kampania Nju Mobile „Jak nowy rok to nowe postanowienia” promuje noworoczną ofertę planów komórkowych.

Wprowadzeniu nowej oferty Nju Mobile towarzyszy kampania budująca świadomość wśród konsumentów: „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer”. Realizowana jest w telewizji, digitalu, radio oraz OOH.

Klienci przenoszący swój numer otrzymują prezent w postaci trzech pierwszych opłat abonamentowych w wysokości 0 zł (po tym okresie 19 zł/miesiąc na osobę w parze). Także nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, telewizję mobilną w pakiecie podstawowym oraz internet mobilny z maksymalnym limitem 60 Gb/miesiąc, uzależnionym od długości trwania umowy.

Strategię kreatywną kampanii, w tym kreacje do social media przygotowała agencja Ogilvy. Agencja zajęła się także produkcją oraz postprodukcją spotu. Media kupiła agencja Value Media we współpracy z Salestube (Group One). Udźwiękowienie zrealizowane zostało przez Lunapark.

  • 1
Kampania Nju Mobile z motywem noworocznych postanowień

Kampania Nju Mobile z motywem noworocznych postanowień

18 stycznia 2024

17 stycznia 2024