1 1 0 0 7 14.09.2011Nowa reklama PSL, czyli „chodźmy za stodołę” (wideo)„Pozory mylą” – przekonuje Polskie Stronnictwo Ludowe w najnowszym spocie wyborczym, który ma pomóc ugrupowaniu Waldemara Pawlaka w zdobyciu młodszych wyborców. Przełamaniu stereotypów dotyczących partii sprzyjać mają: humor i skojarzenia z seksem.
0 1 0 0 0 14.09.2011Insignia dołącza do IAB PolskaWe wrześniu br. do Związku Pracodawców Branży Internetowej dołączyła agencja Insignia. Tym samym w szeregach IAB Polska znajduje się już cała piątka „agencji marzeń” wyłonionych w ubiegłorocznym badaniu Grand Check miesięcznika „Press”.
1 1 0 0 0 14.09.2011Owce kibicują angielskim rugbistom (wideo)Betfair, największa na świecie firma bukmacherska, stara się wesprzeć zawodników Anglii podczas trwających od 9 września do 2 października Mistrzostw Świata w Rugby w Nowej Zelandii. Tamtejsi farmerzy otrzymali nietypową propozycję. Betfair płaci im 1 dolara za pomalowanie owcy. Na wełnie zwierzęcia należy nakreślić czerwony krzyż św. Jerzego – symbol angielskiej flagi. Namawia do tego ambasador marki, rugbista Will Greenwood w specjalnym viralowym filmie.
0 1 0 0 0 14.09.2011Wystawa logotypów organizacji i idei społecznych16 września o 18:00 przy pomniku Mikołaja Kopernika na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie otwarta zostanie wystawa plenerowa „Dajemy przykład” pracowni projektowej KotBury. Wystawione prace będą przykładami dobrych, sprawdzonych w praktyce projektów logotypów idei oraz inicjatyw społecznych. Wystawa jest częścią VI Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych (OFIP).
0 1 0 0 0 14.09.2011Strategiczny alians Tesco i Meritum BankuTesco i Meritum Bank podpisały wieloletnią umowę w zakresie oferowania szerokiej gamy produktów finansowych klientom sieci sklepów. Od początku września Meritum Bank oferuje swoje usługi w punktach obsługi Tesco Finanse.
0 1 0 0 0 14.09.2011Samoobsługowe reklamy w Naszej KlasieNasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy, skierowany głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System zarządzania nowym produktem powstał we współpracy ze spółką NetSprint.
5 1 0 0 0 14.09.2011„Daj się ozłocić!” – nowa kampania Payback (wideo)Od 14 września do 11 października br. trwać będzie nowa kampania promocyjna programu lojalnościowego Payback. Jej kluczowym elementem jest Złoty Kupon, który zrealizować można jednocześnie u czternastu partnerów. Kampanię wspierać będzie pięć spotów telewizyjnych i inne formy reklamy.
0 1 0 0 0 14.09.2011Sieć Ebuzzing reprezentowana w Polsce przez Think KongEbuzzing – globalny dostawca usług związanych z budowaniem zasięgu w Internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych, obecny m.in. we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji – podpisał umowę o wyłącznej współpracy w Polsce z agencją Think Kong.
0 1 0 0 0 14.09.2011Bols chce wyłowić młode marketingowe talentyGrupa CEDC rozpoczyna program rozwoju kompetencji menedżerskich Bols Generation Challenge. Przedsięwzięcie skierowane jest do absolwentów i studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem. Jego głównym założeniem jest pozyskanie i wyszkolenie najlepszych kandydatów do pracy w teamie kreatywnym wódki i likierów Bols.
0 1 0 0 1 14.09.2011Michalczewski wycofał pozew przeciwko FoodCareJak informuje firma FoodCare, prawnik Dariusza Michalczewskiego, mec. Paweł Podrecki wycofał pozew sądowy dotyczący znaku T.G.R. Energy Drink, który wykorzystywany jest w nowej kampanii produktu Black. Zdaniem firmy oznacza to zrzeczenie się wszelkich roszczeń wobec niej, wynikających z użycia znaku Dariusz Tiger Michalczewski.