Kampania marki Renee na Dzień Matki
  • 3
  • 0
17.05.2018

Kampania marki Renee na Dzień Matki

Sklep internetowy z odzieżą i obuwiem damskim Renee wystartował z kampanią na Dzień Matki. Jej myśl przewodnia i zarazem hasło marki to: „Things about me”. W specjalnie przygotowanych spotach wystąpiły pracownice firmy.

Pokazano trzy prawdziwe historie kobiet z teamu Renee. Opowiadają one o swoich relacjach z mamami i emocjach, jakie pojawiają się, gdy o nich myślą.

Każda z nich jest w innym wieku, co przekłada się na inny bagaż doświadczeń i odmienne refleksje. Każda opowieść kończy się zaprezentowaniem specjalnie na tę okazję przygotowanej laurki w formie billboardu.

W historii Karoliny poznajemy mamę jako najszczerszego przyjaciela, który chce dla nas jak najlepiej i wspiera w sukcesach, jak i chwilach zwątpienia.

Nawet jeśli mówimy lub robimy względem naszych mam coś, czego później żałujemy, nie warto się zniechęcać. Przypomina o tym opowieść Klaudii.

Refleksje Joanny uzupełnione są o jej własne doświadczenia jako mamy.

Filmy można oglądać w kanałach społecznościowych marki Renee (Azagroup).

17 maja 2018