0 1 0 0 0 17.11.2010Made in PR współpracuje z UnidevelopmentAgencja Made in PR rozpoczęła współpracę z Unidevelopment, firmą deweloperską działającą dotychczas głównie na rynku warszawskim. Agencja odpowiada za działania z zakresu media relations.
0 1 0 0 0 17.11.2010Mobilvi rozbudowuje sieć i zwiększa zasięgMobilvi – pierwsza, polska sieć reklamy w mobilnym internecie, konsekwentnie rozbudowuje dostępną powierzchnię i zasięg, który zwiększył się do 18 milionów odsłon miesięcznie.
0 1 0 0 0 17.11.2010Promocja Spółdzielczej Grupy BankowejAgencja reklamowa Men at Work przygotowała kreację do kolejnej odsłony kampanii reklamowej Spółdzielczej Grupy Bankowej „Lokata z nagrodami”. Promocja lokat terminowych obejmuje ponad dwumiesięczny okres, w którym każdy może założyć lokatę i wziąć udział w losowaniu nagród.
0 1 0 0 0 17.11.2010Agencja Sarto z e-conomic PolskaSarto Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą e-conomic Polska, dostawcą systemu do prowadzenia pełnej księgowości on-line. Umowę o współpracy podpisano na początku listopada br.
0 1 0 0 0 17.11.2010Nowy klient PR InspirationDo portfolio krakowskiej agencji PR Inspiration dołączyła firma Enion Energia, zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej na terenie całej Polski pod marką Tauron Polska Energia.
0 1 0 0 0 17.11.2010Piłka nożna dała sponsorom 390 mln zł. Orange numerem jedenBadanie Pentagon SponsorTrack pokazuje, że największy kawałek piłkarskiego "tortu sponsoringowego” przypada, tak jak dotychczas, marce Orange. Łączna wartość ekwiwalentu reklamowego brandów eksponowanych przy okazji transmisji piłkarskich wyniosła 390 mln zł.
0 1 0 0 0 17.11.2010Opinia Rady Etyki PR w sprawie przetargu Głównego Inspektoratu PracyRada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie przetargu ogłoszonego przez Główny Inspektorat Pracy. W opinii Rady, jeden z warunków przetargu stoi w sprzeczności z 19. punktem Kodeksu Dobrych Praktyk, dotyczącym gwarantowania osiągnięcia rezultatów zależnych od suwerennych decyzji strony trzeciej.
0 1 0 0 1 17.11.2010Kampania reklamowa marki DiverseMarka odzieżowa Diverse rozpoczyna kampanię reklamową „Maximize your assets”, promującą nową kolekcję legginsów. Kampania obejmuje sesję zdjęciową, nakręcenie filmu za jej kulisami oraz kolportaż materiałów reklamowych w sieciach handlowych w całej Polsce.
0 1 0 0 0 17.11.2010Coffeeheaven rozgrzewa na zimęDrugiego listopada Coffeeheaven wprowadziło nową gamę produktów winter story. Kolekcji towarzyszy seria materiałów promocyjnych, które wraz z zimowymi produktami trafiły do polskich kawiarni.
0 1 0 0 0 17.11.2010Żelazna Studio dla ING Banku ŚląskiegoŻelazna Studio – oferujące kompleksową obsługę fotograficzną – realizuje kolejny projekt fotograficzny z ING Bankiem Śląskim.